با نزدیک شدن به شروع مراحل تولید سریال مورد انتظار Lanterns، استودیو DC و HBO کارگردان دو اپیزود اول این سریال را مشخص کرده‌‌اند.

پس از ریبوت دنیای سینمایی DC با رهبری جیمز گان و پیتر سفران، این دو در ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی اعلام کردند با همکاری HBO، اولین سریال لایو اکشن دنیایی سینمایی جدید DC را براساس شخصیت Green Lanterns در قالب هشت اپیزود، خواهند ساخت. حالا به تازگی مشخص شده است که جیمز هاوس کارگردانی دو اپیزود اول این سریال را در دست گرفته است. او وظیفه کارگردانی تعدادی از اپیزودهای آثار تحسین شده‌‌ای مانند Slow Horses، Penny Dreadful و Raised by Wolves را در کارنامه خود دارد. همچنین کریس ماندی به عنوان شورانر در این پروژه حضور دارد و دیمون لیندلوف و تام کینگ وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده گرفته‌‌اند.

سریال Green Lanters حول محور دو عضو جدید نیروهای فانوس سبز یعنی هال جردن و جان استوارت جریان دارد که برای حل معمای یک قتل به آمریکا فرستاده می‌‌شوند، اما پی به بردن به رمز و رازهای این قتل پیچیده‌‌تر از آن چیزی است که این دو نفر تصور می‌‌کردند و درنتیجه باید با اتفاقات تاریکی دست و پنجه نرم کنند. تا به امروز به طور رسمی از بازیگران سریال Lanterns رونمایی نشده، اما جاش برولین، کایل چندلر،  آرون پیر و استفن جیمز درحال مذاکره برای پیوستن به این پروژه هستند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Lanterns منتشر نشده و طرفداران دنیای DC باید مدت زمان بیشتری صبر کنند.

منبع: کولایدر

امیرحسین وانBatman Arkham knight

source

توسط elmikhabari.ir