بازی Tekken 8 اخیراً به دلیل هزینه‌های اضافی برای استیج DLC شخصیت Heihachi Mishima با نقدهای منفی زیادی از سوی کاربران استیم روبه‌رو شده است.

Tekken 8 با وجود استقبال خوب از سوی منتقدین با انتقاداتی روبه‌رو بوده است. برخی از دلایل اصلی این انتقادات به پرداخت‌های درون برنامه‌ای مربوط می‌شود. با این حال، اکنون دلیل دیگری در فضای مجازی مشخص کرده که طرفداران را بیش از پیش عصبانی کرده است

DLC شخصیت Heihachi Mishima اخیراً برای Tekken 8 منتشر شده است و در حالی که بسیاری از ظاهر او استقبال کرده‌اند، اما بخش استیج آن و هزینه‌های اضافی انتقاداتی را به همراه داشته است. همین دلیل موجب شده است تا این بازی در استیم با نقدهای منفی زیادی مواجه شود.

معبد Genmaji که استیج ویژه شخصیت Heihachi Mishima است، ۵ دلار برای بازیکنان هزینه دارد که بسیاری از طرفداران را خشمگین کرده است. در حال حاضر، بیش از ۳۰۰ نقد برای این استیج وجود دارد که تنها ۱۱ درصد آن‌ها مثبت و ۸۹ درصد دیگر منفی هستند.

Tekken 8 به دلیل قیمت DLC هیهاچی با نقدهای منفی مواجه شده است
استیج Genmaji Temple در Tekken 8 هزینه اضافی ۵ دلاری را به همراه دارد.

یکی از کاربران استیم در این باره می‌گوید:

این موضوع من را ناراحت می‌کند که باید در مورد چنین بازی جذابی نظر منفی بگذارم، اما Bandai Namco همچنان به تلاش برای جمع کردن پول بیشتر بازیکنان ادامه می دهد و این ناراحت‌کننده است.

اکثر طرفداران این واقعیت را قبول ندارند که باید ۵ دلار اضافی برای استیج Heihachi Mishima بپردازند، در حالی که برخی از آن‌ها حتی ۴۰ دلار در سال برای بتل پس پرداخت می‌کنند. کاتسوهیرو هارادا، تهیه‌کننده اجرایی Bandai Namco، این موضوع را در توییتر مورد بحث قرار داد و از طرفداران عذرخواهی و سعی کرد پرداخت هزینه اضافی برای این استیج را توجیه کند.

طرفداران هنوز از این موضوع خشمگین هستند، زیرا فکر می‌کنند که Bandai Namco در تلاش است تا به هر طریقی از آن‌ها پول بگیرد. این مرحله باید برای کسانی که DLC شخصیت Heihachi Mishima را خریداری کرده‌اند یا حداقل برای کسانی که نسخه Ultimate را خریداری نموده‌اند، رایگان باشد.

source

توسط elmikhabari.ir