به گزارش رسانه PSU، ویدیوی جدیدی که رسانه دیجیتال فاندری از بررسی دقیق بازی The Last of Us Part 2 روی کنسول پلی استیشن ۵ پرو منتشر کرده است، نشان می‌دهد که مطابق ادعای توسعه‌دهندگان این کنسول، قابلیت PSSR یا پلی استیشن سوپر رزولوشن شاهد بهبود دائمی بوده است و به‌نظر می‌رسد که این تیم تصمیمی برای توقف کار بیشتر روی این قابلیت ندارد. در این ویدیو گفته شد که:«توسعه‌دهندگان سونی تایید کردند که تا الان هم پیشرفت‌های چشمگیری نصیب قابلیت PSSR شده است و ما هم انتظار داریم که این روند ادامه‌دار باشد.»

بازی لست آو آس ۲ از قابلیت سوپر رزولوشن برای افزایش کیفیت تصویر تا 4K استفاده می‌کند و نسبت به نسخه اورجینال بازی که روی پلی استیشن ۵ معمولی اجرا می‌شود، بهبودهای چشمگیری در بخش عملکرد از خود نشان می‌دهد. دارندگان پلی استیشن ۵ پرو هنوز هم از حق انتخاب بین دو حالت پرفورمنس و فیدلیتی در نسخه ریمستر بازی لست آو آس ۲ بهره می‌برند که هر دوی آن‌ها به‌گفته توسعه‌دهندگان، «تجربه‌ای روان‌تر از آن‌چه بازیکنان روی پلی استیشن ۵ اصلی داشتند» و همچنین نرخ فریم بیشتر تا جایی که نمایشگر شما پشتیبانی کند را به بازیکن ارائه می‌دهد.

بازی The Last of Us Part 2 در خرداد ۱۳۹۹ برای کنسول پلی استیشن 4 و نسخه ریمستر شده این بازی تحسین شده پسا آخرالزمانی، اوایل سال جاری میلادی برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد. پلی استیشن 5 پرو نیز با قیمت ۷۰۰ دلار قرار است در تاریخ ۱۷ آبان وارد بازار شود.

source

توسط elmikhabari.ir