قهوه خوانی و تفسیر فال قهوه شامل تفسیر نمادهایی است که از تفاله‌های قهوه در داخل و خارج فنجان‌ها تشکیل شده است. اشکالی که در داخل یک فنجان ظاهر می‌شوند، آینده را نشان می‌دهند، در حالی که رسوباتی که روی نعلبکی به جا می‌مانند نشان دهنده وضعیت فعلی است. 

پرمصرف ترین نوع قهوه برای گرفتن فال قهوه، قهوهترک است که از مخلوط کردن دانه‌های بسیار ریز قهوه با آب و جوشاندن آن در قهوه‌جوش فلزی مخصوص به دست می‌آید. مخلوط را با نعلبکی در یک فنجان چینی سفید بریزید و بگذارید تا جا بیفتد و کمی خنک شود و بدون اضافه کردن شکر آن را بنوشید و رسوب را – که به سختی بلعیده می شود – در انتهای فنجان بگذارید. روی فنجان را با نعلبکی رو به بالا بپوشانید، آن را با انگشتان خود در جای خود نگه دارید و در حالی که محتویات فنجان را چند بار به اطراف می‌چرخانید، به آنچه می‌خواهید بدانید فکر کنید و نیت کنید.

هنگامی که احساس کردید آماده هستید، فنجان و نعلبکی را برگردانید و روی میز قرار دهید و فنجان را وارونه روی نعلبکی قرار دهید. فنجان را روی نعلبکی بگذارید تا سرد شود، سپس آن را برگردانید و شروع به خواندن کنید. نمادهای روشن‌تر مثبت و نمادهای ضخیم‌تر و تیره‌تر منفی تلقی می‌شوند.

نکته: اگر می‌خواهید نمادها را به درستی تفسیر کنید، سعی کنید نعلبکی و فنجان را زیاد حرکت ندهید و ثابت نگه دارید، زیرا موقعیت آن‌ها در پیشگویی نقش اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: فال قهوه بشقاب | معنی دیدن بشقاب در فال قهوه چیست؟

سوزن در فال قهوه

سوزن در فال قهوه

دیدن سوزن در فال قهوه بیان نیاز به ترمیم یا تعمیر چیزی در زندگی شما است و نشان می‌دهد که زمان رسیدگی به مسائل حل‌نشده، التیام زخم‌ها یا اصلاح روابطی است که ممکن است به هم ریخته باشند.

معنی دیگر دیدن سوزن در فال قهوه این است که شما به سمت شفا هدایت خواهید شد و شروع این راه، زمانی است که شروع به ترمیم قسمت‌های شکسته روح خود خواهید کرد. به زندگی خود نگاه کنید و ببینید چه چیزی به شما آسیب زده است و سعی کنید آرامش را پیدا کنید؛ با بخشیدن، با رها کردن، با پذیرش و با دوست داشتن بیشتر خود.

سوزن همچنین نماد صبر است و به شما می‌گوید گاهی اوقات باید منتظر بمانید تا اوضاع بهتر یا منطقی شود. درست همانطور که خیاطی نیاز به زمان و دقت دارد، زندگی شما نیز به صبر نیاز دارد تا همه چیز به خوبی جمع شود و به نتیجه دلخواه برسید. دیدن سوزن نشانه‌ای است برای حفظ آرامش و اعتماد به اینکه در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر بیشتر از آنچه انتظار داشتید طول بکشد.

از سوی دیگر، نماد سوزن در فال قهوه به این معنی است که دوست عزیز شما، حاجتش برآورده خواهد شد و به مراد دلش خواهد رسید.

هرچه سوزن به لبه‌ی فنجان نزدیک‌تر باشد، اتفاقات و نتایج سریع‌تر و هرچه سوزن به ته فنجان نزدیک‌تر باشد، نشان‌دهنده‌ی تأخیر و زمان بیشتری برای رسیدن به نتیجه است.

بیشتر بخوانید: فال قهوه زنجیر | تعبیر زنجیر در فال قهوه چیست؟

اگر تصویر دیگری در فنجان قهوه خود مشاهده کردید می‌توانید به صفحه اشیا در فال قهوه مراجعه نمایید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir