به گزارش دارک‌هوراینز، سیرشا رونان، بازیگر ایرلندی شایعات مربوط به حضورش در پروژه جدید اقتباس از مجموعه کتاب‌های The Chronicles of Narnia را رد کرد. این شایعات حاکی از آن بود که رونان قرار است بار دیگر با گرتا گرویگ، کارگردان فیلم‌های Lady Bird و Little Women، همکاری کند.

رونان که به‌تازگی برای بازی در فیلم The Outrun مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، در برنامه Jimmy Kimmel Live گفت: «هیچ حقیقتی در این شایعات وجود ندارد. گرتا هنوز از من نخواسته است تا در این پروژه حضور داشته باشم. او درحال‌حاضر مشغول نوشتن فیلم‌نامه است.»

این بازیگر ۲۹ ساله افزود: «ارتباط ما به این شکل است که من معمولا به او می‌گویم من در این فیلم خواهم بود، فقط خواستم بدانی و او مدتی فکر می‌کند و سپس می‌گوید باشه. اما او واقعا درباره نارنیا از من چیزی نپرسیده است. فکر می‌کنم او درحال‌حاضر کاملا درگیر نوشتن فیلم‌نامه است.»

این دومین بار در ماه‌های اخیر است که شایعات مربوط به بازیگران پروژه نارنیا تکذیب می‌شود. پیش‌تر نیز گزارش‌هایی مبنی بر حضور لوئیس پارتریج، بازیگر فیلم Enola Holmes،در این مجموعه منتشر شده بود که به سرعت رد شد.

اسکات استوبر از مدیران نتفلیکس، سال گذشته اعلام کرد که قصد دارند داستان هفت کتاب مجموعه نارنیا را در قالب دو یا سه فیلم اقتباس کنند. این پروژه که قرار بود تولیدش در پاییز امسال آغاز شود، اکنون انتظار می‌رود تا اواسط سال ۲۰۲۵ وارد مرحله فیلم‌برداری شود.

نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ طی قراردادی چندساله با شرکت سی. اس. لوئیس، حقوق ساخت فیلم و سریال براساس مجموعه کتاب‌های The Chronicles of Narnia را به دست آورد. این کتاب‌ها تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند.

نظر شما درباره اقتباس جدید از مجموعه نارنیا چیست؟ آیا فکر می‌کنید سیرشا رونان انتخاب مناسبی برای حضور در این مجموعه خواهد بود؟

source

توسط elmikhabari.ir