تابستان سال ۲۰۲۴ موفقیت بسیار بزرگی برای سرویس‌های آنلاین بود. سریال‌های موفقی همچون سریال پسران (The Boys)، سریال بریجرتون (Bridgerton) و سریال بر (The Bear) تماشاگران از سراسر جهان را مجذوب خودشان کردند و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفتند. با به پایان رسیدن روزهای گرم و فرا رسیدن شب‌های وهم‌آور و سرد، فضا تغییر کرده و آثار جدیدی قرار است پخش شوند.

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس نیز برای پاییز امسال آثار متنوعی را تدارک دیده که برخی از آن‌ها قرار است در ماه اکتبر پخش شوند. در ادامه همراه با ما باشید تا با بهترین فیلم‌ها و سریال‌های سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس در اکتبر ۲۰۲۴ آشنا شوید.

سریال ?Where’s Wanda

سریال «واندا کجاست» اولین سریال آلمانی زبان اورجینال سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که داستان والدین ناامیدی به نام دیدو با بازی اکسل استین و کارلوتا کلات با بازی هایکه ماکاتش را دنبال می‌کند که دخترشان برای ماه‌ها گمشده و به شدت به دنبال او هستند. پلیس قادر نیست تا دختر آن‌ها را پیدا کند و همین نیز باعث می‌شود تا آن‌ها خودشان دست به کار شوند و از محله‌شان تحقیق کنند و همین نیز باعث می‌شود تا آن‌ها اسرار بسیار مرموزی را در طول تحقیقات کشف کنند. این یک اثر کمدی است که پخش آن از تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی شروع شده است.

فصل دوم انیمیشن سریالی Curses

با اکران انیمیشن سینمایی ربات وحشی (The Wild Robot)، ماه اکتبر ماه بسیار خوبی برای طرفداران استودیو انیمیشن سازی دریم‌ورکس به شمار می‌رود. اولین فصل از انیمیشن سریالی «نفرین‌ها» بسیار موفق بود و حالا نیز فصل دوم آن از راه رسیده است که یک تجربه تماشای خانوادگی بسیار خوبی را رقم خواهد زد.

فصل دوم انیمیشن سریالی «نفرین‌ها» قرار است ادامه داستان خانواده پاندورا با صداپیشگی گابریل نیواه گرین، راس با صداپیشگی آندره رابینسون و اسکای با صداپیشگی لیریک لوئیس را دنبال کند که تلاش دارند تا اشیای دزدیده شده را به جایگاه درستشان بازگردانند. پخش فصل دوم این انیمیشن سریالی از ۴ اکتبر شروع شده است.

سریال Disclaimer

جدیدترین اثری که در ماه اکتبر از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد، سریال «سلب مسئولیت» است که اثری ساخته شده توسط آلفونسو کوارون است و در آن، کیت بلانشت و کوین کلاین هنرنمایی می‌کنند. این سریال اقتباسی بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام نوشته رنی نایت است.

کیت بلانشت در این سریال نقش روزنامه‌نگار تحسین شده و بی‌رحم کاترین ریونسکرافت را بازی می‌کند که تمام دوران حرفه‌ای خودش را صرف نابود کردن دیگران کرده است تا بتواند به رده‌های بالاتری دست پیدا کند. حالا او تلاش دارد تا از پیروزی‌های خودش لذت برد اما رمانی برای او فرستاده می‌شود که به طرز وحشتناکی زندگی او را روایت کرده و قدیمی‌ترین رازهای او را آشکار کرده است. پخش این سریال از تاریخ ۱۱ اکتبر شروع می‌شود.

فصل دوم سریال Shrinking

به دنبال موفقیت فصل اول، فصل دوم سریال «روان درمانی» قرار است ادامه داستان جیمی با بازی جیسون سیگل را دنبال کند که تصمیم گرفت تا احتیاط را کنار بگذارد و به بیماران خودش آنچه فکر می‌کند را بگوید. جیمی که در حال سوگواری از دست دادن همسرش است، سعی دارد تا رابطه‌اش با دخترش آلیس با بازی لوکیتا ماکسول را ترمیم کند. فصل اول سریال «روان درمانی» توانست به موفقیت بسیار زیادی در بین منتقدان و مخاطبان دست پیدا کند و دو نامزدی امی نیز کسب کرد. پخش فصل دوم این سریال از ۱۶ اکتبر شروع می‌شود.

سریال Before

برنده شش جایزه امی یعنی بیلی کریستال در سریال Before هنرنمایی می‌کند، سریالی که داستانی تأثیرگذار از عشق و فقدان است. بیلی کریستال در این سریال نقش روانپزشکی به نام الی را بازی می‌کند که در غم از دست دادن همسرش سوگواری می‌کند و با پسر جوان مشکل‌داری به نام نوآ با بازی جیکوب جوپ آشنا می‌شود. آن‌ها به طرز شگفت‌انگیزی به هم نزدیک می‌شوند و این پسر نیز خاطرات شگفت‌انگیزی که در گوشه ذهن الی پنهان شده است را باز می‌کند. پخش این سریال از تاریخ ۲۵ اکتبر شروع می‌شود

سریال Tu También Lo Harías

این سریال توسط دیوید ویکتوری و جوردی والخو خلق شده و یک سرقت مسلحانه در اتوبوسی در نزدیکی بارسلونا و تحقیقات سریعی که پس از آن صورت می‌گیرد را دنبال می‌کند. در جستجوی حقیقت، با شش شاهد عینی مصاحبه می‌شود، اگرچه به نظر نمی‌رسد که همه گزارش‌های آن‌ها با هم تطابق داشته باشد و همین نیز به یک معمای پیچیده و مهیج تبدیل می‌شود. این سریال اسپانیایی زبان در سال ۲۰۲۳ در اسپانیا پخش شده و حالا در تاریخ ۳۰ اکتبر قرار است پخش آن از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس شروع شود.

source

توسط elmikhabari