هفته گذشته ریمستر Until Dawn دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و امکان تجربه نسخه بهبودیافته این بازی ماجراجویی ترسناک تحسین‌شده را برای کاربران پلی استیشن 5 و کامپیوتر فراهم کرد. البته این بازی برای اولین‌بار به پی‌سی راه می‌یابد و پیش‌ازاین در این پلتفرم قابل تجربه نبود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ریمستر آنتیل داون عملکرد خوبی در زمینه جذب بازیکن نداشته است.

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت با استناد به پایگاه SteamDB گزارش داد، بیشترین تعداد بازیکن‌های همزمان ریمستر Until Dawn در طول نخستین هفته انتشار روی استیم به دو هزار و ۶۰۷ کاربر رسیده است. ریمستر آنتیل داون به‌عنوان یکی از آثار پلی استیشن شروع مأیوس‌کننده‌ای در جذب مخاطب داشت و با این عملکرد ضعیف پشت سر بازی Ratchet and Clank: Rift Apart (با هشت هزار و ۷۵۷ بازیکن همزمان) و بازی Returnal (با ۶ هزار و ۶۹۱ بازیکن همزمان) قرار گرفت.

تنها دو بازی پلی استیشن کاربران همزمان کمتری نسبت‌به Until Dawn Remaster در استیم داشتند: بازی Concord با ۶۹۷ بازیکن همزمان و بازی Sackboy: A Big Adventure با ۶۱۰ بازیکن همزمان. ریمستر آنتیل داون با استقبال خوبی از سوی کاربران استیم مواجه نشد و گیمرها به انتقاد از قیمت بالای این نسخه، مشکلات فنی و الزام اتصال به حساب پلی استیشن برای تجربه بازی پرداختند.

source

توسط elmikhabari.ir