او دراین‌باره نوشت:«تفاوت‌های بین نسخه اصلی و ریمیک مانند کیفیت 4K، تصاویر واقع‌گرایانه، کلاهی که به‌عنوان جایزه داده می‌شود و باقی موارد همگی معمولی هستند. چه کسی قرار است با این تبلیغات نظرش جلب شود؟ به‌نظر می‌رسد که آن‌ها به‌اندازه کافی تلاش نکردند تا نظر نسلی که اصلا سایلنت هیل را نمی‌شناسد را جلب کنند.»

او همچنین اضافه کرد که یکی از تغییرات کلیدی بازی که خودش هم بسیار درباره آن هیجان‌زده است، زاویه بالای شانه دوربین است که به‌عقیده او تجربه گیم‌پلی بازی را کاملا تغییر می‌دهد. سوبویاما سخنان خود را این‌طور ادامه داد:«چیزی که باید به آن اشاره کرد، زاویه دوربین بازی است. تغییر دوربین در بازی تاثیر زیادی بر جنبه‌های مختلف بازی از جمله مبارزات، طراحی مرحله، خلق هنری و دیگر مسائل می‌گذارد. شاید اثر آن بر داستان بازی خیلی جزئی باشد، اما قطعا تغییر بزرگی در حس و حال بازی می‌دهد.»

سوبویاما همچنین به دوربین ثابت در نسخه اصلی Silent Hill 2 هم نقد کرد و گفت که به‌نظرش خیلی محدودکننده بودند. او سپس گفت که به‌نظرش این دوربین جدید می‌تواند اجازه یک تجربه عمیق از بازی را به بازیکنان بدهد و ادامه داد:«اگر بخواهم روراست باشم، من از دوربین بازی ۲۳ سال پیش راضی نبودم. عمق و زاویه دوربین به‌دلیل بار پردازشی بالای خود محدود شده بودند. کل بازی یک فرایند مستمر و تلاش سخت بود که به‌اندازه کافی به آن توجه نشد، اما به هرحال دوربین آن هم یک محدودیت بود. دوربین بالای شانه قطعا به حس واقع‌گرایانه بازی می‌افزاید. به بیان دیگر، باعث می‌شود که خود من بیشتر سعی کنم تا در ریمیک سایلنت هیل ۲ غوطه‌ور شوم.»

نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 از امروز برای کسانی که نسخه دیجیتال دیلاکس را پیش‌خرید کرده بودند و از فردا ۱۷ مهر برای تمام بازیکنان پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد.

source

توسط elmikhabari.ir