جنسن هوانگ، سه ماه دیگر در شهر لاس‌وگاس روی صحنه خواهد رفت تا سخت‌افزار و نرم‌افزار جدیدی را برای سال ۲۰۲۵ معرفی کند. انتظار می‌رود هوش مصنوعی بر این رویداد تسلط داشته باشد و گیمرها نیز می‌توانند منتظر شنیدن اخبار مربوط به نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی سری Blackwell باشند. شرکت انویدیا رسما بخشی از رویداد CES 2025 خواهد بود و در این نمایشگاه که از تاریخ ۷ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۸ الی ۲۱ دی ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد، غرفه‌ای اختصاصی خواهد داشت.

نطق اصلی جنسن هوانگ برای ۶ ژانویه (۱۷ دی)، یک روز پیش از آغاز رسمی رویداد، برنامه‌ریزی شده است؛ بنابراین می‌توان آن را نطق اصلی افتتاحیه دانست. انویدیا آنچه در رویداد CES به نمایش خواهد گذاشت را هنوز تایید نکرده است؛ در عوض انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA)، مالک و تهیه‌کننده CES، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «موسس و مدیرعامل شرکت انویدیا در CES 2025 یک سخنرانی کلیدی خواهد داشت. این رویداد از ۷ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۵ در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.»

گفته می‌شود سری GeForce RTX 50 در نمایشگاه CES معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود کارت‌های RTX 5090 و RTX 5080 نیز در اواخر همان ماه به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شوند. به طور معمول انویدیا رویدادهای جداگانه‌ای را برای گجت‌های خود برگزار می‌کند و CES معمولا محل رونمایی از این محصولات نیست؛ در عوض این شرکت همواره از CES برای معرفی پردازنده‌های گرافیکی موبایل استفاده کرده است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Videocardz

source

توسط elmikhabari.ir