بازی EA Sports FC 25 پرفروش‌ترین بازی در بریتانیا در ماه سپتامبر بود که شامل انتشار چندین عنوان برجسته دیگر هم بود. بازی فوتبال الکترونیک آرتز، با وجود کاهش ۴.۶ درصدی نسبت به فروش اولیه EA Sports FC 24، به راحتی در صدر جدول ماهانه قرار گرفت.

این آمار طبق داده‌های GSD منتشر شده توسط GamesIndustry.biz بدست آمده که فروش فیزیکی بازی‌ها از بازارهای بزرگ و فروش دیجیتال از اکثر ناشران بزرگ، به جز نینتندو و 505Games را پوشش می‌دهد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 که در رتبه دوم جدول قرار گرفته، در حال حاضر سومین عنوان جدید پرفروش منتشر شده در سال ۲۰۲۴، پس از EA Sports FC 25 و Helldivers 2 است. استودیو Saber Interactive اعلام کرده پتانسیل بسته الحاقی داستانی Space Marine 2 و یک دنباله کامل را پس از موفقیت اولیه، بررسی می‌کند.

بازی مسابقه‌ای یوبیسافت به نام The Crew 2 که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، در ماه گذشته پس از تخفیف ۹۸ درصدی و کاهش قیمت آن به کمتر از ۱ پوند، در رتبه سوم جدول این ماه قرار گرفت.

FC 25

پس از گذشت اولین ماه عرضه، بازی Star Wars Outlaws اکنون کمی پایین‌تر از فروش زمان انتشار Avatar: Frontiers of Pandora قرار دارد که توسط استودیو Massive در سال ۲۰۲۳ منتشر شده بود. Ubisoft اعلام کرده در حال کار روی مجموعه‌ای از آپدیت‌ها است تا بازی را به شکل بهتری برای تعطیلات کریسمس آماده کند.

Astro Bot، بازی انحصاری PS5، ماه گذشته در رتبه چهارم جدول قرار گرفت، در حالی که NBA 2K25 به رتبه هشتم رسید و فروش آن ۱۴ درصد کمتر از نسخه سال گذشته بود. بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در رتبه دهم جدول قرار گرفت که این موفقیت تنها بر اساس یک هفته فروش فیزیکی به دست آمد.

تقریبا ۳.۹ میلیون عنوان کنسول و پی‌سی در ماه گذشته فروخته شد که نسبت به سپتامبر ۲۰۲۳، حدود ۸ درصد افزایش داشته است.

PS5 دوباره پرفروش‌ترین کنسول ماه گذشته بود که دومین ماه پرفروش خود را پس از دسامبر ۲۰۲۳ تجربه کرد. Xbox Series X/S بالاتر از سوییچ قرار گرفت و کنسول نینتندو به رتبه سوم سقوط کرد. در طول سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، فروش کنسول‌ها نسبت به سال گذشته، ۳۲ درصد کاهش داشته است.

source

توسط elmikhabari.ir