اما همانطور که اشاره شد، عرضه ناموفق بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بسیاری از طرفداران را ناامید کرده است و اکثرا خواستار بازگشت به ریشه‌‎های ساخت بازی‌های کامیک بوکی دی سی مانند سری بتمن آرکام هستند.

به جز پشتیبانی سال اول محتوای پس از عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، درحال حاضر جزئیات خاصی از برنامه‌های وارنر برادرز به عموم مخاطبان اعلام نشده است. گزارش‌هایی که در اینباره منتشر شده بود، نشان می‌داد که این شرکت با عرضه‌ی این بازی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ضرر مالی کرده است.

از طرفی گفته می‌شود که بازی اختصاصی واندر وومن نیز در فرایند توسعه با مشکلاتی مواجه شده است. بیانیه‌ی پس از معرفی بازی Wonder Woman استودیوی مونولیث نشان می‌دهد که این بازی از یک دنیای جهان باز و سیستم نمسیس مشابه بازی‌های Middle-Earth برخوردار است. این بازی اولین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و تاکنون هیچ خبری از آن منتشر نشده است.

البته در ماه ژوئن، یک کانسپت هنری از بازی موسوم به واندر وومن در اینترنت فاش شده بود؛ هرچند معلوم نیست که این عناصر در نسخه‌ی نهایی بازی هم حضور داشته باشند. به جز این موارد چیز دیگری از آینده‌ی بازی‌های دی سی در دست نیست.

به هرحال به نظر می‌رسد که این شرکت خود را برای استارت یک پروژه جدید آماده می‌کند و امیدواریم که در آینده بیشتر درباره آن بشنویم.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir