آی‌تی‌من– هدف از برگزاری این کمپین، پرورش افراد توانمند متناسب با نیازهای اکوسیستم بیمه ایران است تا در نهایت با کسب مهارت‌ها و دانش کافی بتوانند به پربارترشدن اکوسیستم فناوری در ایران کمک کنند. 

هلدینگ فناپ به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی اقتصاد دیجیتال ایران و بازوی فناوری بانک پاسارگاد، تلاش می‌کند تا در راستای مسئولیت اجتماعی و راهبردی خود به کمک فناپ‌کمپس، تمام کسانی را که به یادگیری تخصصی و کسب تجربه نیاز دارند آموزش دهد. 

چشم‌انداز فناپ‌کمپس، تبدیل شدن به بزرگ‌ترین مرجع جذب نیروی متخصص و آموزش دیده برای کسب‌وکارهای دیجیتال است.

از آن‌جا که آموزش‌های جامع و کاربردی در حوزه اشتغال در فناوری بیمه بسیار کمیاب است، فناپ‌کمپس این بار به سراغ آموزش در این صنعت رفته است تا علاوه بر کاهش هزینه‌های استخدام نیروی کارآزموده، به ارتقا سطح کیفی و توانمندسازی بازار فناوری بیمه کمک کند. 

فناپ‌کمپس؛ آموزش مهارت‌های جدید برای اشتغال 

کمپین «کشتی‌بان کجاست» در چهار خانواده شغلی و بیش از ۱۰ مسیر شغلی در سه سطح کاوشگر، کاربلد و کارآگاه، طراحی و اجرا خواهد شد.

 

مخاطبان این کمپین جوانان و دانشجویان بین ۱۸ تا ۴۰ سال و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و مراکز علمی، متقاضیان مسیر شغلی جدید و علاقه‌مندان به حرفه‌ای‌ترشدن هستند؛ و به طور کلی تمامی کسانی که می‌خواهند مهارت و دانشی را برای استخدام و اشتغال کسب کنند.

مسیرهای شغلی این کمپین شامل مهندسی نرم‌افزار (برنامه‌نویس دات‌نت، برنامه‌نویس جاوا، مهندس QA)، پردازش ابری (مهندس دواپس)، زیرساخت (مهندسی شبکه) و کسب‌و‌کار (مدیر فروش آنلاین، کارشناس صدور دیجیتال بیمه، تحلیلگر کسب‌و‌کار بیمه، کارشناس نوآوری فناوری بیمه و مدیریت پروژه) است.

شما می‌توانید برای دیدن جزییات هر مسیر شغلی و زمان و سرفصل‌های هر دوره، وارد صفحه پویش کشتی‌بان شوید و دوره موردنظر خود را انتخاب کنید.

در این پویش با کمک بانک پاسارگاد و ویپاد، امکان بورسیه و تسهیلات بانکی برای دسترسی بیشتر فراگیران به مسیرهای آموزشی نیز وجود دارد. 

داوطلبانی که تمایل به دریافت بورسیه یا وام آموزشی دارند می‌توانند از خدمات پشتیبانی فناپ‌کمپس برای تسهیل در آموزش استفاده کنند.

دغدغه فناپ‌کمپس برای توانمندسازی نسل جوان

فناپ کمپس درسال گذشته و امسال دو پویش بزرگ برگزار کرده است. کمپین «توانا بود» با هدف آموزش مسیرهای شغلی موجود در شرکت‌های مجموعه فناپ در سال ‍۱۴۰۲ برگزار شد و توانست با ۲۵ هزار ثبت‌نام در آزمون، ۱۴۰۰ فراگیر را بورسیه کند.

کمپین «درخت آگاهی» نیز با هدف آموزش و توانمندسازی رهبران نسل آینده با همکاری دوره EMBA دانشگاه شریف برگزار شد و با دریافت ۷۲۰ رزومه توانست ۱۵ فراگیر را در این دوره بورسیه کند. 

در پویش «کشتی‌بان کجاست؟» ابتکارهای مختلف فناپ مانند مدرسه داتین و آروان آکادمی؛ شرکت‌های حوزه فناوری بیمه مانند پلنت، ریتون و بیمه پاسارگاد؛ و بانک پاسارگاد و ویپاد، فناپ‌کمپس را همراهی می‌کنند.

اگر درباره مسیرهای آموزشی پویش کشتی‌بان پرسشی داشتید به نشانی info@fanapcampus.com‌ ایمیل بزنید یا در تلگرام به شماره ۰۹۰۱۷۹۶۱۱۹۶ پیام دهید. 

source

توسط elmikhabari.ir