به نوشته گیمینگ‌بولت، شرکت بانجی، جدیدترین اپیزود بازی Destiny 2 باعنوان Revenant را از امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) شروع می‌کند و به‌همین‌مناسبت تریلر تازه‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. داستان این قسمت از Act 1 به شخصیت متعصب و شرور Fikrul اختصاص دارد که از Forsaken قدرت می‌گیرد تا از آن برای تبدیل کردن اسکورن به آندِد استفاده کند. حال گاردین‌ها با کمک Mithrax باید جلوی این اقدام را بگیرند و تهدید آن را برای همیشه از بین ببرند.

بانجی تایید کرده است که سلاح‌ها و زره‌های جدیدی در Act 1 به بازی اضافه خواهند شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به تفنگ Exotic جدید با قابلیت شلیک گلوله‌های Stasis اشاره کرد. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند منتظر اضافه شدن فعالیت‌ها، پرک‌ها و سیستم جدیدی باشند که امکان تهیه معجون‌ها برای دریافت قدرت‌های خاص را فراهم می‌کند. علاوه‌براین می‌توان شاهد بازگشت سلاح‌های خودکار بود تا به بازیکن‌ها برای ازبین‌بردن انبوهی از دشمنان کمک کنند.

درکنار محتوایی که اعلام شد، اپیزود Revenant شامل ارتقای کیفی و ویژگی‌های جدیدی خواهد بود که بازیکن‌ آن‌ها را با شروع تجربه بازی کشف خواهد کرد. رویکرد جدید بانجی به بازیکن‌های Destiny 2 امکان می‌دهد تا به‌جای تجربه بخشی از داستان و انتظار برای قسمت‌های آینده، تمام آن را به‌صورت‌ یکجا و از روز اول به دست آورند. همچنین سیستم چرخش Raid و Dungeon ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کند که ازجمله آن‌ها می‌توان به اختصاص یافتن دو ماموریت هفتگی برای کمک به فارمینگ اشاره کرد.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

source

توسط elmikhabari.ir