در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Detroit: Become Human استودیو Quantic Dream رکورد جدیدی در زمینه فروش ثبت کرده است. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، گیوم دو فوندامیر، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل کوانتیک دریم در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که دیترویت بیکام هیومن بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

گیوم دو فوندامیر در این‌باره اظهار داشت: «از تک‌تک کاربران بازی [Detroit: Become Human] بسیار سپاسگزاریم. شما خیلی برای‌مان ارزشمند هستید و بدون هر یک از شما نمی‌توانستیم به این دستاورد فوق‌العاده برسیم.» این بازی ماجراجویی داستان‌محور سایبرپانکی در سال ۲۰۱۸ توسط سونی برای پلی استیشن 4 عرضه شد. استودیو کوانتیک دریم یک سال بعد، این بازی را برای کامپیوتر عرضه کرد.

در ماه دسامبر ۲۰۲۳ استودیو Quantic Dream اعلام کرد که فروش بازی Detroit: Become Human از مرز ۹ میلیون نسخه عبور کرده است؛ بنابراین این بازی با فروش یک میلیون نسخه دیگر در کمتر از یک سال، هنوز عملکرد خوبی در زمینه تجاری دارد. استودیو کوانتیک دریم درحال‌حاضر روی بازی Star Wars Eclipse کار می‌کند که پس از معرفی در سال ۲۰۲۱ در سکوت خبری فرو رفت.

source

توسط elmikhabari.ir