در این گزارش سعی بر معرفی یکی از به روز ترین تولیدی های تقویم رومیزی های سفارشی و اختصاصی در ایران را داریم که با نحوه ی ارائه قیمت انواع تقویم رومیزی با طرح دلخواه بصورت آنلاین یک انقلاب بزرگ در ارائه قیمت به شرکت ها و برندهایی که تقویم رومیزی نیاز داشتند برداشت و باعث شد ارائه قیمت های شفاف و بدون در نظر گرفتن سطح برند ( ارائه قیمت های سلیقه ای ) سفارشات بسیاری را ثبت نماید و همچنین مشتریان از شنیدن قیمت های گونان آسوده خاطر شوند.

برای سفارش تقویم رومیزی با طرح‌های اختصاصی از کجا شروع کنیم؟

شرکت ها و برندهای تجاری برای سفارش تقویم رومیزی با طرح‌های اختصاصی و دلخواه خود می توانند به ترتیب به موارد زیر عمل نمایند تا نتیجه نهایی آنها با نیازها و اهداف شان همخوانی داشته باشد که در ادامه به‌طور کامل این مراحل را توضیح می‌دهم:

تعیین اهداف و علت چاپ تقویم رومیزی

قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که هدف شما از سفارش تقویم رومیزی چیست. آیا به‌دنبال یک ابزار تبلیغاتی هستید؟ آیا تقویم باید اطلاعاتی خاص را به نمایش بگذارد؟ نوع هدف‌گذاری به شما کمک می‌کند تا مسیر طراحی و سفارش را بهتر مدیریت کنید و در پایان به نتیجه دلخواه که میتواند برندینگ یا فروش بیشتر محصول یا خدمات می باشد منجر گردد.

انتخاب سبک و نوع تقویم رومیزی

انتخاب نوع سبک تقویم رومیزی با توجه به نوع مخاطب شما و فضایی که در اختیار دارد برای قراردادن تقویم رومیزی می‌تواند بسیار متنوع باشد، لذا باید تصمیم بگیرید که چه سایز و نوع تقویم رومیزی برای کسب‌وکار یا مشتریان شما مناسب است. آیا به یک تقویم ساده و شیک نیاز دارید یا یک تقویم رنگارنگ با طراحی‌های هنری؟ همچنین، تصمیم‌گیری درباره اندازه و جنس پایه تقویم نیز اهمیت دارد. تقویم هایی با پایه چوبی یا پلگسی هر کدام طرفداران خود را دارد و حتی پایه های مقوایی که با روکش چاپی صحافی میشوند نیز میتواند برای قشری از جامعه مناسب باشد.

بررسی نمونه‌ و مدل های تقویم رومیزی

قبل از شروع به طراحی، نمونه‌هایی از تقویم‌های رومیزی موجود در سایت بانی چاپ را بررسی کنید، این کار به شما ایده‌هایی درباره طرح‌ها، رنگ‌بندی‌ها و چیدمان‌های مختلف می‌دهد و کمک می‌کند تا بهتر بدانید چه نوع طراحی برای کسب و کار و برند تجاری شما مناسب‌تر است و آگاهانه تر اقدام به تصمیم گیری کنید.

طراحی اولیه و انتخاب عناصر بصری

اگر طراحی خاصی در ذهن دارید، و طراح ندارید حتما می بایست یه گرافیست حرفه ای که تجربه طراحی تقویم رومیزی برای شرکت هایی در سطح برند شما یا بالاتر را دارد اعتماد کنید و یا در صورتی که شرکت شما گرافیست دارد حتما با چاپخانه ای که میخواهید سفارش چاپ تقویم رومزی خود را واسپاری نمائید در مورد قالب و خط برش های تقویم رومیزی حتما مشورت نمائید و مشاوره دریافت نمائید. طراحی یک تقویم رومیزی اختصاصی، باید دارای عناصر بصری مانند لوگو، رنگ‌های سازمانی، تصاویر یا گرافیک‌های مرتبط با برند یا محصول و خدمات ارائه شده باشد را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید رویدادها یا مناسبت‌های خاص مرتبط با کسب‌وکارتان را در تقویم بگنجانید که یک ارتباط عمیق تر را با مخاطبان خود برقرار نمائید.

تولید تقویم رومیزی یادداشت دار

انتخاب چاپخانه یا شرکت تولیدکننده تقویم رومیزی

انتخاب چاپخانه یا شرکتی که خدمات چاپ تقویم رومیزی اختصاصی ارائه می‌دهد، بسیار مهم است. باید به مواردی مانند کیفیت چاپ، دقت در تولید و زمان تحویل توجه کنید. پیشنهاد می‌شود قبل از تصمیم‌گیری نهایی، از نمونه‌کارهای چاپخانه موردنظر دیدن کنید و نظرات مشتریان را بررسی کنید. با بررسی و تحقیقاتی که ما از سایت های مختلف ارائه دهنده چاپ تقویم رومیزی سفارشی انجام دادیم یکی از سایت هایی که دارای قیمت مناسب، تحویل فوری و تولید در مدل و سایز دلخواه را در کنار ارائه قیمت آنلاین تقویم رومیزی داشت سایت بانی چاپ بود که بطور واضح تجربه تولید و کیفیت در آن بطور مشخص نمایان بود.

تولید کننده تقویم رومیزی

تعیین بودجه سفارش تقویم رومیزی

بودجه و مبلغی که میخواهید برای سفارش و خرید تقویم رومیزی صرف کنید تأثیر مستقیم و زیادی بر انتخاب نوع مواد اولیه، تعداد صفحات، سایز تقویم رومیزی، نوع جنس پایه و حتی نوع چاپ دارد. با چاپخانه یا شرکت تولیدکننده مد نظر خود در مورد گزینه‌های مختلف چاپ و هزینه‌ها مذاکره کنید تا بهترین کیفیت را با توجه به بودجه و اهداف مد نظر خود به‌دست آورید.

ثبت سفارش عمده و مشاهده نمونه‌ اصلی

پس از نهایی شدن طراحی، باید سفارش تقویم رومیزی خود را بصورت عمده ثبت کنید، برخی از شرکت‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که پیش از تولید انبوه، یک نمونه فیزیکی از تقویم با طرح دلخواه و سایز مد نظر را دریافت کنید تا از صحت و کیفیت طرح و چاپ اطمینان حاصل کنید. این مرحله کمک می‌کند تا در صورت نیاز، تغییرات لازم را قبل از تولید اعمال کنید، چون اکثر مواقع آن چیزی که شما در رایانه مشاهده می کنید با چیزی که در پایان دریافت خواهید کرد کمی متفاوت خواهد بود به عبارتی میتوان گفت با توجه به نوع نمایش تصویر و طرح های گرافیکی در نمایشگر که زیباتر به نظر می آید ولی در نمونه ی نهایی رنگ ها آن وضوحی که در نمایشگر وجود دارد را ندارد.

چاپ تقویم رومیزی

تولید و چاپ افست تقویم رومیزی

پس از تایید نهایی طراحی و مشاهده نمونه چاپ شده، مراحل تولید و چاپ افست یا عمده تقویم رومیزی آغاز می‌شود. چاپخانه با توجه به توافق شما و انتخاب مواد اولیه اقدام گرفتن خروجی زینک و سپس چاپ افست برگه ها و روکش پایه تقویم رومیزی می کند. پس از چاپ برش، ترتیب، پانچ و در نهایت بسته بندی می باشد. تحویل تقویم رومیزی با توجه به زمان سفارش شما ممکن است زمان تحویل متفاوتی داشته باشد.

تحویل و توزیع در زمان مناسب

پس از چاپ نهایی و آماده شدن تقویم‌های رومیزی به شما تحویل داده می‌شوند، حال زمانی است که شما می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان و همکاران خود ارسال کنید یا در رویدادها و نمایشگاه‌ها توزیع کنید. فقط در صورتی که میخواهید از پست برای ارسال تقویم های رومیزی خود استفاده کنید حتما این را در نظر داشته باشید که روزهای پایانی پست یا سفارش شما رو تحویل نمی گیرد یا اگر هم بگیرد شاید با توجه به اینکه اغلب شرکت ها و برند های تجاری چند روز زودتر از پایان سال اقدام به تعطیلی می کنند شاید آن نتیجه دلخواه را به دست نیاورید.

بطور خلاصه میتوان گفت که شما با رعایت این مراحل می‌توانید یک چاپ تقویم رومیزی اختصاصی با طراحی منحصربه‌فرد کسب و کار و برند تجاری خود و با کیفیت بالا سفارش دهید و دریافت نمائید که خروجی آن تأثیر مثبتی بر برند و افزایش درآمد و محبوبیت شما خواهد گذاشت.

بهترین زمان برای سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی

کلا تقویم های رومیزی برای سفارش دادن به ۲ دسته کلی تقسیم میشوند: الف- تقویم رومیزی های آماده ب- تقویم رومیزی اختصاصی

در نوع تقویم رومیزی آماده نحوه ثبت سفارش از این قرار است که شما با توجه به مدل هایی که مشاهده می کنید یکی را انتخاب می کنید و سپس بر روی پایه آن سفارش ضرب طلاکوب یا نقره کوب را می دهید. در این نوع سفارش قیمت نهایی بسیار مناسب می باشد و علت آن نیز تولید انبوه تقویم رومیزی می باشد هر چند که شاید شما سفارش ۲۰۰ عدد یا بیشتر و کمتر داشته اید ولی در اصل این تقویم ها روی تیراژ های بالای ۱۰ هزار تا چاپ و صحافی میشوند.

اما در نوع تقویم رومیزی اختصاصی شما میتوانید سایز برگه، نوع پایه، طرح و تصویر های داخل تمام برگه ها را انتخاب نمائید. یکی از بهترین تولید کننده های چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در ایران سایت بانی چاپ می باشد که با توجه به نیاز شما چه از نظر تعداد و مدل سایز برگه و گرماژ برگه میتواند دقیقا درخواست و سفارش شما را مطابق نیازتان تولید نماید. یکی دیگر از مزایای این مجموعه داشتن نمایشگاه یا شوروم مدل های مختلف تقویم رومیزی می باشد که باعث میشود بیننده درک بهتری از کیفیت کار و خروجی نهایی کار با توجه به سفارش خود داشته باشد.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

تاثیر تقویم رومیزی در کسب و کار

تقویم رومیزی ارتباط مستقیم با افزایش آگاهی از برند شما دارد در واقع تقویم رومیزی یک ابزار مؤثر برای قرار دادن برند شما در معرض دید مستمر مخاطبان مد نظر شما است. مشتریان یا همکارانی که تقویم شما را روی میز کار خود قرار می‌دهند، روزانه با نام و لوگوی برندتان در تماس هستند. این مواجهه مداوم، برند شما را به‌تدریج در ذهن مخاطب تثبیت کرده و در نهایت به افزایش آگاهی از نام تجاری شما کمک می‌کند.

ایجاد ارتباط طولانی‌مدت با مشتریان

تقویم رومیزی معمولاً برای حداقل یک سال یا حتی بیشتر استفاده می‌شود. این به معنی ایجاد یک ارتباط طولانی‌مدت و پایدار با مشتریان است. در طول این مدت، تقویم رومیزی شما به‌عنوان یک ابزار کاربردی تبلیغاتی به مخاطبان کمک می‌کند و باعث می‌شود تا نام برندتان در ذهن آن‌ها ماندگار شود.

هدیه‌ای کاربردی و ارزشمند

برخلاف برخی از هدایای تبلیغاتی که ممکن است چندان مورد استفاده قرار نگیرند یا پس از مدتی به فراموشی سپرده شود، تقویم رومیزی یک هدیه کاربردی است که به‌طور روزانه استفاده می‌شود و کاربرد دارد. این موضوع باعث می‌شود که مشتریان از هدیه شما قدردانی کنند و احساس مثبتی نسبت به برندتان داشته باشند مخصوصا اگر تقویم رومیزی شما لوکس و با کیفیت باشد و در مقایسه با سایز تقویم رومیزی هایی که دریافت کرده است زیباتر و شکیل تر باشد.

تقویت هویت بصری و حرفه‌ای‌گری برند

طراحی یک تقویم رومیزی با هویت بصری قوی و همخوان با برند شما می‌تواند به تقویت تصویر حرفه‌ای شما در ذهن مخاطبان کمک کند. از طریق طراحی‌های جذاب و استفاده از رنگ‌ها، لوگو و پیام‌های تبلیغاتی برند، می‌توانید به‌شکلی هنرمندانه به مشتریان نشان دهید که برندتان جدی، معتبر و حرفه‌ای است.

ابزاری برای بازاریابی کم‌هزینه و ماندگار

تقویم رومیزی یک ابزار بازاریابی با هزینه نسبتا پایین و بازدهی طولانی‌مدت است. در مقایسه با تبلیغات سنتی مانند بیلبوردها یا تبلیغات تلویزیونی که معمولاً به‌طور موقت در دید مخاطب قرار می‌گیرندو البته هزینه های سرسام آوری نیز دارند حتی برای یک ماه، تقویم رومیزی به مدت یک سال یا بیشتر در دسترس مخاطب است. این ویژگی باعث می‌شود که هزینه تبلیغاتی شما در طول زمان توزیع شده و بازدهی بیشتر و اثر بخش تری داشته باشد.
نمایش حضور برند در فضای کار مشتریان

تقویم رومیزی به‌عنوان یک جزء از دکور میز کار در دفاتر مشتریان یا همکاران قرار می‌گیرد. این حضور فیزیکی برند شما در فضای کاری آن‌ها و مشتریان آنها ، به طور مداوم یادآوری‌کننده ارتباطی است که با شما دارند. این امر می‌تواند منجر به ایجاد فرصت‌های تجاری بیشتر و تقویت همکاری‌های آینده شودو در نهایت سود آوری بیشتر را نسیب برند تجاری شما کند.

source

توسط elmikhabari.ir