اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Foundation: Galactic Frontier همراه ویجیاتو باشید.

توجه! بازی موبایلی Foundation: Galactic Frontier هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و این مقاله صرفا نگاهی به ساف‌‌لانچ و نسخه بتای بازی است که به تازگی منتشر شده.

سال‌هاست که دنیای بازی‌های نقش آفرینی به عنوان یکی از برترین ژانرها در میان بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شوند. به سبب انتشار بازی‌های بزرگی چون سری ویچر، اساسینز‌ها و حتی مس‌افکت، این دسته از بازی‌ها از جایگاه بسیار بالایی در میان گیمرها برخوردارند. از طرفی نیز خوشبختانه با تولد پلتفرم موبایل، فرصتی فراهم شد تا بازی‌سازها به فکر ساخت بازی‌های نقش آفرینی باشند. بدین‌گونه بود که نسل جدیدی از بازی‌های نقش آفرینی روی موبایل شروع شد و این دسته از بازی‌ها روز به روز روی موبایل، جذاب‌تر می‌شدند. به همین دلیل اگر شما نیز طرفدار بازی‌های نقش آفرینی هستید و موبایل گیمرید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی Foundation: Galactic Frontier همراه ما باشید.

بازی جذاب Foundation: Galactic Frontier دست‌پختی از استودیوی FunPlus International است. استودیویی که در سال ۲۰۱۰ توسط Andy Zhong در کشور سوئیس تاسیس شد. آن‌ها تاکنون بازی‌های بزرگی برای پلتفرم موبایل خلق کرده‌اند که از برترین آن‌ها می‌توان به State of Survival، بازی موبایلی Frost & Flame: King of Avalon و در نهایت Guns of Glory: Lost Island اشاره کرد. عناوینی که در طول یک دهه اخیر، به عنوان برترین بازی‌های این استودیو شناخته می‌شوند و حال آن‌ها در جدیدترین تجربه خودشان دست روی ایده خلاقانه‌ای گذاشته‌اند.

این بازی موبایلی در مدت زمان کوتاهی که منتشر شده، با نقدهای بسیار خوب منتقدان رو به رو شده است. از طرفی گیمرها نیز با آغوش باز به سراغ تجربه Foundation: Galactic Frontier رفته‌اند و استودیوی FunPlus International تجربه بسیار موفق را به تصویر کشیده است. جدیدترین بازی موبایلی آن‌ها تاکنون موفق شده تا به عنوان یکی از بهترین‌ها روی پلتفرم موبایل شناخته می‌شود و همچنین جذابیت بسیار خوب این بازی نیز، دلیل دیگری برای دوست داشتنی خطاب کردن Foundation: Galactic Frontier است.

این بازی با کات‌سینی عجیب رو به رو می‌شود. کات‌سینی که در آن ما متوجه اتفاقات عجیب بازی می‌شویم. این بازی با یک پیش‌گویی عجیب شروع می‌شود. طبق چیزی‌که بازی گفته، دنیای این بازی به زودی نابود خواهد شد. جنگی بزرگ در میان کهکشان‌هاست و تنها افراد و گونه‌های کمی از آن زنده بیرون خواهند آمد. طبق این پیش‌گویی تنها یک راه برای نجات مردم باقی مانده و آن از بین بردن سنگی جادویی در مرکز کهکشان‌هاست. به همین دلیل ما باید به دنبال راهی باشیم تا بتوانیم این سنگ جادویی را پیدا کرد و با از بین بردن آن، مانع نابودی زمین و هرآن‌چیزی که در آن زنده است، شویم.

داستان حماسی و جذاب این بازی، دلیل خوبی برای تجربه Foundation: Galactic Frontier است. اگر بتوان این بازی را صرفا در یک جمله توصیف کرد، باید بگویم که این بازی به شما اجازه می‌دهد تا در دنیایی رو به انقراض و آینده‌نگرانه، دزد دریایی باشید. Foundation: Galactic Frontier به شما اجازه می‌دهد تا خودتان قهرمان این بازی باشید. هدف کاراکترها را به دست بگیرید و به دنبال راهی برای رسیدن به اهدافی باشید که نه‌تنها منجی شما هستند، بلکه به شما نیز در راه رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید کمک می‌کنند.

برای اجرای بازی موبایلی Foundation: Galactic Frontier شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

ما با یک بازی اکشن – نقش آفرینی رو به رو هستیم که در آن باید دست به اکتشافات فضایی بزنیم، به سراغ تجربه ناممکن‌ها برویم و در طول این مسیر، درست مانند سایر بازی‌های آنلاین از دیگر افراد کمک بگیریم. در واقع این‌طور می‌توان گفت که اگر طرفدار بازی‌های ماجراجویی باشید، Foundation: Galactic Frontier گزینه بسیار خوبی برای تجربه روی پلتفرم موبایل است و ابدا نباید این بازی دوست داشتنی از استودیوی FunPlus International را نادیده گرفت.

در نهایت این‌طور باید گفت که اگر به دنبال تجربه یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی روی پلتفرم موبایل هستید و می‌خواهید تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از دنیای این بازی‌ها داشته باشید، Foundation: Galactic Frontier می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. این بازی که تاکنون با نقدهای بسیار خوبی نیز رو به رو شده، خودش را به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کرده و می‌توان انتظار بسیار بالایی از دنیای این بازی دوست داشتنی داشت.

در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری نیز، نمی‌توان خورده‌ای به این بازی گرفت. به هرحال ما با یکی از زیباترین و بهترین بازی‌های موبایلی رو به رو هستیم که چه در کات‌سین‌ها و چه در موسیقی‌متن بازی، عملکرد بسیار شایسته‌ای دارد. به همین دلیل می‌توان انتظارات بسیار بالایی از بازی Foundation: Galactic Frontier داشت و اگر طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، ابدا بد نیست که سری به این بازی دوست داشتنی بزنید.

Foundation: Galactic Frontier یکی از جدیدترین و بهترین بازی‌های نقش آفرینی روی پلتفرم موبایل است. این بازی که به تازگی سافت‌لانچ خودش را شروع کرده، دست‌پختی از استودیوی نام‌آشنای FunPlus International است. استودیویی که کارنامه بسیار خوبی در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی دارد و این بازی نیز یکی از شاهکارهای فراموش‌نشدنی آن‌هاست.



ناشر بازی:
FunPlus International


دسته بندی:
اکشن ، نقش آفرینی


سیستم عامل:
اندروید ، iOS


حجم:
۲۱۰۰ مگابایت مگابایت

source

توسط elmikhabari.ir