به گزارش Gamingbolt، بسته الحاقی جدید بازی Alan Wake 2 با نام The Lake House، قرار است تجربه‌ای نزدیک‌تر به آثار ترسناک بقا محور کلاسیک را برای بازیکن‌ها فراهم کند. این خبر را کایل راولی، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای با رسانه Xbox Wire اعلام کرده است.

راولی می‌گوید: «این ماموریت، مانند برخی از ماموریت‌های بزرگ‌تر بازی اصلی Alan Wake 2، ساختاری شبیه به بازی‌های ترسناک کلاسیک دارد. محیطی بزرگ و باز برای کاوش بازیکن‌ها، رازهایی برای کشف شدن و دشمنانی خطرناک که باید از آن‌ها جان سالم به در برد.»

او همچنین تأکید می‌کند که روایت داستان، نقشی کلیدی در این بسته‌الحاقی خواهد داشت و به بازیکن‌ها توصیه می‌کند تمام محیط را به دقت بگردند تا اشیای پراکنده‌ای که اطلاعات مهمی در خود دارند را پیدا کنند.

بسته الحاقی The Lake House دشمن جدیدی به نام Painted را نیز معرفی می‌کند که در تریلر اخیر این دی‌ال‌سی هم دیده شد. راولی درباره این دشمن می‌گوید: «Paintedها می‌توانند درون و بیرون سطوح رنگ‌شد ماوراءالطبیعه حرکت کنند و حملات مخرب نزدیک آن‌ها آسیب قابل توجهی وارد می‌کند.»

در این بسته الحاقی، بازیکن‌ها کنترل کیران استوز، مأمور Federal Bureau of Control را که جنینا گاوانکار نقش او را ایفا می‌کند، بر عهده خواهند داشت. استوز به سلاح مخصوصی از FBC مجهز است که می‌تواند با موجودات ماوراءالطبیعی مقابله کند. همچنین سلاح‌های پایه او نسبت به ساگا و آلن در بازی اصلی، قدرتمندتر هستند.

بسته الحاقی The Lake House، دومین دی‌ال‌سی بازی Alan Wake 2 از تاریخ ۲۲ اکتبر (یک آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. نظر شما درباره این بسته الحاقی جدید چیست؟ آیا منتظر تجربه The Lake House هستید؟

source

توسط elmikhabari.ir