تنها یک سال تا از راه رسیدن فیلم Five Nights at Freddy’s 2 باقی مانده و همه برای آن هیجان‌زده هستند؛ حالا پوستری جدید از راه رسیده تا هیجان طرفداران را بیشتر کند.

ظاهراً یکی از آنیماترونیک‌های دوست‌داشتنی این مجموعه برای اولین بار در قسمت دوم فیلم مذکور حضور خواهد داشت. پروسه‌ی ساخت دنباله‌ی موفقیت شرکت Blumhouse در ماه‌های اخیر سرعت گرفته است. متیو لیلارد افسانه‌ای به تازگی تایید کرده بود که اما تامی مسئولیت کارگردانی این فیلم را به عهده خواهد داشت. فیلمبرداری FNAF 2 نیز از اواخر ماه اکتبر آغاز خواهد شد. چندی پیش ما مشاهده کردیم که استودیوی Blumhouse ماه دسامبر سال ۲۰۲۵ را به عنوان تاریخ انتشار این فیلم مشخص کرد. در همین حین جاش هاچرسون نیز به نقش خود باز می‌گردد. البته جزئیات دیگری درباره‌ی آن منتشر نشده بود.

پوستر toy freddy برای فیلم five nights at freddy's 2
کپشن نوشته شده برای پست توئیتر/ایکس این پوستر می‌گوید “Come Find Me/بیا مرا پیدا کن”

مراسم کمیک کان نیویورک پنلی برای شرکت Blumhouse داشت. در همین پنل بود که شرکت مذکور از پوستر جدید و هیجان‌انگیزی برای Five Nights at Freddy’s 2 رونمایی کرد. این پوستر نسبتاً ساده و معمولی به نظر می‌رسید. البته حضور شخصیت Toy Freddy که در قسمت دوم مجموعه‌ی بازی اوریجینال معرفی شده بود از طریق همین پوستر تایید می‌شود. پوستر یک تصویر ساده و معمولی از تاریخ انتشار ۵ ماه دسامبر سال ۲۰۲۵ (۱۴ ماه آذر سال ۱۴۰۴) را به نمایش می‌گذارد. شماره‌ی ۲ با رنگ طلایی بالای این تاریخ اکران قرار گرفته است. البته در همین پوستر است که ما یک جفت از چشم‌های آنیماترونیکی را مشاهده می‌کنیم که از پشت پرده به مخاطب نگاه می‌کنند. این چشم‌ها متعلق به شخصیت Toy Freddy هستند.

منبع: Screenrant

source

توسط elmikhabari.ir