افسانه‌ی سه پادشاهی و افسانه سه برادر، از جمله داستان‌های جذاب و حماسی تاریخی محسوب می‌شوند که بر اساس اتفاقات سال‌های ۱۶۸ تا ۲۸۰ میلادی و دوران جنگ‌های داخلی چین روایت شده‌اند. در این دوران، سلسله هان پس از ۴۰۰ سال حفظ یکپارچگی چین، درگیر فساد و نارضایتی گسترده مردم شد که نابودی این امپراطوری قدرتمند را به دنبال داشت. پس از نابودی سلسله هان، چین به سه پادشاهی تقسیم شد که هرکدام با دیدگاه و اهداف مختلف، به دنبال فتح دیگر قلمرو‌ها بودند.

افسانه سه قلمرو به واسطه داستانی درگیر کننده، وجود عناصر اغراق آمیز، شخصیت‌های متنوع و دوست داشتنی، تاکنون منبع اقتباس آثار هنری بسیاری بوده است. از همین‌رو در دنیای ویدیو گیم نیز بازی‌های متنوعی عرضه شده‌ است که هرکدام به نوعی سعی داشتند تا این داستان جذاب و حماسی را به تصویر بکشند. بازی Dynasty Legends 2 یکی از همین آثار خوش ساخت محسوب می‌شود که به روایت این دوران افسانه‌ای می‌پردازد.

بازی اندروید و آیفون Dynasty Legends 2 یک اثر نقش آفرینی و هک اند اسلش با زاویه دوربین سوم شخص است که در ابتدای بخش کمپین، هدایت لیو بِی و سپس گوان یو و ژانگ فِی، سه برادر قسم خورده‌ی افسانه‌ای را به گیمر می‌سپارد. درواقع بازی روایت خود را از دوران شورش دستار زردها و جنگ‌های داخلی چین آغاز می‌کند.

source

توسط elmikhabari.ir