از انتشار نسخه اصلی بازی Red Dead Redemption حدود یک و نیم دهه می‌گذرد و با اینکه طرفداران آن تقریبا از دیدن مناظر غرب وحشی در این بازی جهان‌باز اسطوره‌ای در کامپیوتر ناامید شده بودند اما بالاخره خبر آمد که این آرزو درحال برآورده شدن است. استودیو Rockstar Games که این بازی در شهریور سال گذشته برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه کرده بود، حالا تصمیم گرفته است تا نسخه کامپیوتر آن را نیز در اوایل ماه بعدی منتشر کند. حال که مدتی تا عرضه نسخه کامپیوتر این بازی باقی مانده است، در این مطلب به تمام نکات و جزئیاتی که لازم دارید تا قبل از خرید این بازی بدانید، پرداخته‌ایم.

بازی Red Dead Redemption از طریق پلتفرم‌های استیم، استور اپیک گیمز و همچنین استور راک‌استار و در تاریخ ۸ آبان برای کامپیوتر عرضه می‌شود. این بازی شامل همان کمپین داستانی اصلی و همچنین محتوای اضافه‌ای که راک‌استار برای نسخه بازی سال در نظر گرفته بود، می‌شود. علاوه‌براین، این بازی شامل بسته الحاقی Undead Nightmare نیز می‌شود که راک‌استار آن را چند ماه پس از عرضه بازی اصلی در سال ۲۰۱۰ عرضه کرده بود.

بهبودهای بازی

استودیو راک‌استار برای پورت کردن نسخه کامپیوتر این بازی سراغ استودیوی بریتانیایی Double Eleven رفته است که پورت نسخه‌های پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ این بازی را نیز توسعه داده بودند. این استودیو برای نسخه کامپیوتر رد دد ردمپشن بهبودهایی در نظر گرفته است که شامل پشتیبانی از رزولوشن 4K به‌صورت طبیعی و تا حداکثر نرخ فریم ۱۴۴ هرتز (البته اگر سخت‌افزار لازم برای اجرای آن را داشته باشید)، پشتیبانی از نسبت تصویر ۲۱ به ۹ یا اولترا واید و نسبت ۳۲ به ۹ یا سوپر اولترا واید و همچنین قابلیت HDR 10، می‌شود.

به‌گفته را‌ک‌استار، بازی Red Dead Redemption به بازیکنان اجازه استفاده کردن از بی‌شمار تنظیمات گرافیکی شامل بارگذاری نقاط دوردست، کیفیت سایه‌ها و موارد دیگر را می‌دهد. این بازی همچنین از قابلیت‌های تولید فریم FSR 3 و DLSS 3.7 نیز پشتیبانی می‌کند.

source

توسط elmikhabari.ir