در این مقاله می‌خواهیم موضوعات مهم و ضروری درباره پرواز تبریز به استانبول و پرواز استانبول به تهران در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین اگر شما متقاضی سفر از تبریز به ابغن کشور هستید مطالب این مقاله را از دست ندهید.

شهر تبریز

پایتخت آذربایجان و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، تبریز است. تبریز دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بسیاری از جمله مسجد جامع، کاخ تاریخی، بازار بزرگ…..است. همچنین اولین چاپخانه در ایران در این شهر تأسیس شد. از غذاهای محلی این شهر می‌توان به کباب، دلمه و شیرینی محلی اشاره کرد. چرم، سفالگری و مسگری هم از صنایع دستی این شهر است.

شهر استانبول

شهری که دو قاره آسیا و اروپا را بهم پیوند می‌دهد، استانبول است. استانبول یکی از شهرهای محبوب برای گردشگران است چون دارای فرهنگی پویا، تاریخی غنی و معماری بی‌نظیر است. از جاذبه‌های دیدنی استانبول می‌توان به مسجد آبی، بازار بزرگ استانبول، تنگه بسفر….اشاره کرد. دین اغلب مردم استانبول اسلام است به همین دلیل یک مقصد خوب و دلپذیری برای مردم ایران بشمار می‌آید. به دلیل اینکه درآمد شهر استانبول از صنعت گردشگری و توریستی است شرایطی مناسب و با امنیت کامل برای توریست‌ها فراهم کرده است. همانطور که می‌دانید برقراری امنیت یکی از مهمترین چالش‌های هر کشوری است و استانبول توانسته در این زمینه موفق باشد. بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار و پاییز است چون دمای هوا حدودا ۱۸ تا ۲۳ درجه سانتیگراد است.

بلیط هواپیما تبریز به استانبول

در صورتی که شما از گردشگرانی هستید که بارها به استانبول سفر کرده‌اید، می‌دانید که یکی از پروازهایی که به طور مستقیم از مبدأ شهر ایران به استانبول می‌رود، تهران است. به غیر از تهران چند شهر دیگر مثل اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز به عنوان شهرهای مبدا برای سفر به استانبول هستند. پرواز تبریز به استانبول از پرطرفدارترین و کوتاه‌ترین سفرهاست، که ظرف مدت دو ساعت و ۴۵ دقیقه به مقصد می‌رسند. دو روز مشخص در هفته پرواز، تبریز به استانبول انجام می‌شود. اگر در فصل‌های شلوغ قصد سفر به استانبول دارید و نتوانستید بلیط تهران به استانبول رزرو کنید، می‌توانید از تبریز به استانبول سفر کنید.

قیمت بلیط هواپیما از تبریز به استانبول

قیمت بلیط هواپیما از تبریز به استانبول بدلیل ایرلاین‌های مختلف، متفاوت است. طبیعتاً بعضی از ایرلاین‌ها مثل ترکیش به دلیل اینکه شناخته شده تر است قیمت بیشتری هم دارد. علاوه بر این قیمت بلیط هواپیما در زمان های مختلف هم متفاوت است مثلا در برخی از روزهای سال مثل ایام نوروز یا فصل‌های بهار و تابستان تقاضا برای خرید بلیط هواپیمای تبریز به استانبول زیاد است. بنابراین یکی از رازهای سفر به استانبول در ایام غیر تعطیل است.

یک سفر ارزان به استانبول

بلیط هواپیمای تبریز به استانبول به دلیل اینکه هم مقرون به صرفه است و هم مسافت کمتری دارد، طرفداران زیادی دارد و علاوه بر مردم ساکن شهر تبریز از شهرهای دیگر هم به تبریز سفر می‌کنند تا به استانبول روند. بنابراین به آن دسته از گردشگرانی که قصد سفر به استانبول را دارند توصیه می‌شود در بسیاری از مواقع قیمت بلیط تبریز به استانبول از قیمت بلیط تهران به استانبول ارزان‌تر است و از خرید این بلیط غافل نشوند.

مثلث سفر از تبریز به استانبول و از استانبول به تهران

پرواز تبریز به استانبول_ پرواز استانبول به تهران، برای اینکه شما یک سفر خاطره انگیزی داشته باشید می‌توانید این سه مقصد را با هم ترکیب کنید. در ابتدا می‌توانید به تبریز سفر کنید و از جاذبه و آثار تاریخی این شهر دیدن کنید. سپس با یک پرواز به طور مستقیم از تبریز به استانبول سفر کنید. همانطور که در بالا هم ذکر شد استانبول جاهای دیدنی بسیاری دارد شما می‌توانید چند روزی در آنجا بمانید و دیدن کنید. در نهایت از استانبول به تهران سفر کنید. تهران پایتخت ایران است و به دلیل داشتن پارک‌های زیبا، موزه‌ها، جاذبه‌های تاریخی ……شهری جذاب برای گردشگران به شمار می‌آید. بنابراین شما بعد از دیدن از شهر تهران می‌توانید سفر خود را به پایان رسانید.

مزایای این سفر

پرواز تبریز به استانبول_ پرواز استانبول به تهران مزایایی دارد از جمله:

  • سفری آسان: به دلیل اینکه پروازهای مستقیمی بین این سه شهر وجود دارد، می‌توانید سفری راحت و آسان تجربه کنید.
  • تنوع در غذاها: شما می‌توانید در این سفر از غذاهای ایرانی، ترکی و بین‌المللی لذت ببرید.
  • تجربه: در این سفر می‌توانید از طبیعت زیبا، فرهنگ‌ها مختلف و تاریخ غنی ….. لذت ببرید.

کلام آخر

بهترین زمان سفر به تبریز، استانبول و تهران در فصل بهار و پاییز است. پرواز تبریز به استانبول_ پرواز استانبول به تهران یک سفر جذاب و به یاد ماندنی برای گردشگران است. قیمت بلیط هواپیمای تبریز به استانبول بسیار ارزانتر از تهران به استانبول است شما می‌توانید سفر خود را از تبریز شروع کنید و هنگام برگشت از استانبول به تهران بروید و سفر خود را به پایان رسانید.

source

توسط elmikhabari.ir