زمان واریز معوقات و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا ۲۴ ساعت آینده اعلام می‌شود. بازنشستگان توجه داشته باشند که منابع حقوقی تأمین و به زودی مبلغ واریز می‌شود.

در خبری جدید، فرایند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به مرحله اجرایی رسید. این اقدام بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه طراحی شده و هدف آن نزدیک کردن حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق و مزایای شاغلان هم‌تراز است.

راهنمای خرید تکراتو

احکام جدید به‌ زودی صادر و اطلاعات مربوط به آن در وب‌سایت صندوق بارگذاری خواهد شد. همچنین، حقوق مهرماه و مابه‌التفاوت ناشی از همسان‌سازی برای بازنشستگان واریز شده و مبلغ معوقات 6 ماه گذشته نیز در حال محاسبه و واریز است. این تغییرات، نویدبخش بهبود شرایط مالی برای بازنشستگان خواهد بود.

لازم به ذکر است که امروز در لایحه بودجه 1404 مشخص شد که حقوق بازنشستگان و سایر حقوق‌بگیران برای سال بعد 20 درصد افزایش خواهد یافت. طبق این خبر حداقل حقوق بازنشستگان 10 میلیون و 800 هزار تومان شده است.

زمان واریز معوقات و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا ۲۴ ساعت آینده

رضا فیضی‌نژاد، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد که براساس ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم توسعه، حقوق بازنشستگان این صندوق باید به ۹۰ درصد حقوق و مزایای شاغلان هم‌تراز برسد. او با اشاره به پیگیری‌های ریاست‌جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت که پس از دریافت جداول لازم و تأمین منابع مالی، این صندوق به مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی برای بازنشستگان وارد شده است.

وی افزود:

«صدور این احکام از شب گذشته آغاز شده و بارگذاری اطلاعات مربوطه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir طی ۲۴ ساعت آینده انجام خواهد شد.»

زمان واریز معوقات و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا ۲۴ ساعت آینده

فیضی‌نژاد در مورد پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان و مابه‌التفاوت ناشی از همسان‌سازی تصریح کرد که با انجام رایزنی‌های لازم، منابع مالی تأمین شده و حقوق بازنشستگان شامل حقوق مهرماه و مبلغ ناشی از همسان‌سازی تا پایان شب گذشته واریز خواهد شد.

او همچنین تأکید کرد که مبلغ مابه‌التفاوت همسان‌سازی حقوق برای 6 ماه گذشته نیز محاسبه و به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو از زمان واریز معوقات و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir