اولین واکنش‌ها نسبت به فیلم Venom: The Last Dance منتشر شده که این اثر را سرگرم‌کننده‌ترین فیلم این سه‌گانه توصیف کردند.

فیلم Venom: The Last Dance سومین فیلم ساخته شده از شخصیت ونوم با هنرنمایی تام هاردی در نقش اصلی داستان است. در این اثر سینمایی تازه، ونوم و ادی براک هر دو حال فرار هستند و کسانی از هر دو دنیا به دنبال آن هستند و قصد جان آن‌ها را کردند.

به تازگی منتقدان اولین واکنش‌های خودشان نسبت به فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص» را در شبکه‌های اجتماعی و به صورت آنلاین بیان کردند که در مجموع، این اثر سینمایی تازه از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی را یک اثر سرگرم‌کننده و جذاب برای طرفداران توصیف کردند. در ادامه نظر برخی از افراد را مشاهده می‌کنید.

اولین واکنش‌ها به فیلم Venom: The Last Dance | سرگرم‌کننده‌ترین اثر این سه‌گانه - گیمفا
فیلم Venom 3

جوزف دکلمایر:

این فیلم از ابتدا تا پایان شما را به یک سفر مهیج می‌برد. این یک فیلم پاپ‌کرنی سرگرم‌کننده است که شما را به یاد فیلم‌های کمیک بوکی اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی می‌اندازد. اکشن عالی است و ادای احترامی به اکشن دهه هشتاد میلادی است. لحظات سرگرم‌کننده زیادی وجود دارند ولی باید گفت که برخی از مشکلات مربوط به داستان آن وجود دارند.

ایان سندول:

فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص» سرگرم‌کننده‌ترین اثر در این سه‌گانه است و یک سفر جاده‌ای دلنشین و سرگرم‌کننده به شمار می‌رود که در آن، ونوم و ادی ماجراجویی‌های بسیار جالبی را پشت سر می‌گذارند که حتی ممکن است شما را احساسی کند.

Atom Review:

فیلم «ونوم ۳» یک پایان احساسی و فوق العاده حماسی بوده است. تام هاردی تمام تلاش خودش را به کار می‌برد و سونی نیز توانسته اثر خوبی را به نمایش بگذارد. اکشن‌های این اثر مطمئنا طرفداران را راضی خواهد کرد و این یک فیلم ونوم معمولی نیست بلکه پایانی عالی برای این سه‌گانه بوده است.

سایمون تامپسون:

در فیلم «ونوم: آخرین رقص»، تام هاردی یک قسمت پایانی تمام عیار را ارائه می‌کند. این اثر پر از اکشن‌های مهیج و سکانس‌های جذاب است. کمی پاپ‌کرن بردارید و از تماشای این اثر سینمایی لذت ببرید.

درو تیلور:

فیلم «ونوم: آخرین رقص» بهترین فیلم این سه‌گانه است که در آن جنون در کنار احساسات بسیار شدت گرفتند. این اثر شاید بی‌نقص نباشد اما بسیار سرگرم‌کننده است و مطمئنا طرفداران را راضی خواهد کرد.

منبع: variety

source

توسط elmikhabari.ir