در این مقاله قصد داریم به سراغ یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های رومیزی برویم که بسیاری از ما از کودکی آن را با دوستان یا خانوده خود تجربه کرده‌ایم. بازی منچ که درواقع در کشور ما با این نام شناخته می‌شود درواقع یک بازی رومیزی کلاسیک است که از عبارت آلمانی «Mensch ärgere dich nicht» یعنی «خود را عصبانی نکن» الهام گرفته شده است. این بازی در سال ۱۹۰۷ توسط یوزف فریدریش اشمیت (Josef Friedrich Schmidt) ابداع شد و چیزی نگذشت که به محبوبیت بسیار بالایی بین مردم دست پیدا کرد.

همان‌طور که می‌دانید منچ یک بازی ساده و در عین‌حال سرگرم‌کننده است که شما می‌توانید آن را از ۲ الی ۴ نفره تجربه کنید. هر بازیکنان در این بازی ۴ مهره در اختیار دارد که باید آن‌ها را با انداختن تاس به خانه‌های انتهایی مسیر خود هدایت کند. در ابتدای بازی بازیکنان باید به نوبت تاس بیاندازند و هر بازیکنی که عدد ۶ بیاورد می‌تواند یک مهره را داخل بازی وارد کند.

هدف بازی این است که بازیکنان هر چهار مهره خود را به خانه پایانی برسانند. این بازی به‌دلیل قوانین ساده و جذابیت بالای خود، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رومیزی جهان به‌شمار می‌رود که در بسیاری از خانواده‌ها به عنوان یک سرگرمی شناخته می‌شود.

ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا تعدادی از بهترین بازی‌های منچ آنلاین را به شما معرفی کنیم. بازی‌هایی که به راحتی با نصب آن‌ها روی گوشی‌های هوشمند خود قادر هستید تا با دیگر افراد به‌صورت آنلاین منچ بازی کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین بازی‌های آنلاین منچ کدامند؟

  • منچرز – منچ گروهی آنلاین
  • منچ آنلاین
  • منچ استار
  • Ludo Club – Dice & Board Game
  • Ludo Game: Board Battle King

source

توسط elmikhabari.ir