تاریخ عرضه ایسوس راگ فون 9 اعلام شد. این گوشی به زودی با طراحی گیمینگ محور و چشم‌نواز و همچنین تراشه قدرتمند اسنپدارگون 8 الیت معرفی خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، کمپانی ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی‌های گیمینگ خود یعنی سری راگ فون 9 در سراسر جهان در تاریخ 19 نوامبر است. این بدان معناست که تاریخ معرفی سری راگ فون 9 ایسوس مصادف با رویداد Snapdragon Summit کوالکام برای رونمایی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 الیت خواهد بود. بنابراین، سری ایسوس راگ فون 9 یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از چیپست جدید کوالکام بهره می‌برد و عملکرد و کارایی بی‌سابقه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی و تاریخ عرضه ایسوس راگ فون 9

انتظار می‌رود که در طراحی سری راگ فون 9 ایسوس همچنان از عناصر گیمینگ محور مانند چراغ‌های LED پشتی و ساختار مستحکم استفاده شود. از سوی دیگر، برند ایسوس به تداوم ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود تجربه بازی اشاره کرده است. ویژگی‌هایی که این روزها به شدت مورد توجه کمپانی‌های بزرگ موبایل قرار گرفته است.

تاریخ عرضه ایسوس راگ فون 9
طراحی راگ فون 9 ایسوس

عمر باتری یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی گوشی‌های گیمینگ است که پیش‌بینی می‌شود ROG Phone 9 در آن عالی باشد. اگر به یاد داشته باشید، راگ فون 8 پرو نیز به خاطر عمر باتری استثنایی خود مشهور شد. اکنون، با تاکید کوالکام بر بهره‌وری انرژی، انتظار می‌رود که سری جدید این شرکت نیز در این بخش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و به گیمرها اجازه دهد تا از بازی‌های طولانی مدت بدون شارژ مجدد لذت ببرند. این سری از گوشی‌های ایسوس به احتمال زیاد شامل دو مدل با نام‌های راگ فون 9 و راگ فون 9 پرو خواهد بود.

تراشه موبایل Snapdragon 8 Elite قرار است که با نسل دوم پردازنده‌های مرکزی Oryon و پردازنده گرافیکی پیشرفته Adreno، معنای جدیدی به بازی‌های موبایلی ببخشد. گفته می‌شود که این تراشه امکان تجربه‌ بازی همه‌جانبه و بدون تاخیر را فراهم خواهد کرد و از این رو به شهرت گوشی‌های راگ فون برای عملکرد عالی در بازی‌ها خواهد افزود. نتایج اولیه بنچمارک نیز امیدوارکننده بوده و امتیازات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای تست Geekbench 6 نشان می‌دهد که راگ فون 9 از بسیاری از رقبای خود بهتر خواهد بود.

بدون شک، با نزدیک شدن به زمان عرضه در تاریخ 19 نوامبر، ویژگی‌ها و قابلیت‌های ROG Phone 9 بیشتر مشخص خواهد شد. با این حال، گیمرها و علاقه‌مندان به حوزه فناوری، بی‌صبرانه و مشتاقانه منتظرند تا ببینند که ایسوس چگونه قصد دارد مرزهای عملکرد و نوآوری در بازی‌های موبایلی را جابجا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه ایسوس راگ فون 9 چیست؟ به نظر شما گوشی گیمینگ راگ فون 9 مانند نسل قبلی خود در بازار موفق خواهد بود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir