زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1404 اعلام شد. دانشگاه افسری ارتش جهت استخدام کادر افسری نیروهای هوایی، زمینی، دریایی و سازمان های وابسته به ارتش جمهوری اسلامی هر ساله اقدام به برگزاری آزمون می‌کند. متقاضیان باید هنگام ثبت‌نام آزمون دانشگاه افسری، کارت ورود به جلسه را از سایت aja.ir دریافت کنند. زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری در 23 آذرماه روز جمعه خواهد بود.

به منظور شرکت در آزمون، داوطلبان تحصیل در رشته‌های ارائه شده دانشگاه‌‌های افسری خاتم الانبیاء، امام علی، نیرو هوایی شهید ستاری، فارابی و علوم دریایی امام خمینی (ره) باید فرم اینترنتی ثبت نام دانشگاه افسری 1404 را تکمیل نمایند. داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنمای اسم نویسی دانشگاه افسری، تا زمان برگزاری آزمون فرصت دارند تا منابع آزمون را به طور دقیق مطالعه کنند و خود را برای جلسه آزمون آماده کنند.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش 1404

دانشگاه افسری برای تأمین کادر افسری، با انتشار فراخوان از طریق سایت اختصاصی این دانشگاه هر ساله اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌کند. متقاضیانی که مایل به استخدام در کادر افسری نیروی زمینی، هوایی، دریایی و سازمان های وابسته به دانشگاه افسری باشند، باید در بازه زمانی اعلام شده، برای نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

سال گذشته در تاریخ اعلام شده از سوی دانشگاه افسری، پس از ثبت نام دانشگاه افسری، داوطلبان با دریافت کارت ورود به جلسه و کسب اطلاع از حوزه امتحانی، می‌بایست مطابق با جدول زمانی تعیین شده، با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری، در جلسه امتحانی آزمون حاضر می‌شدند. در سال جاری، برگزاری آزمون دانشگاه افسری در روز جمعه 23 آذر ماه خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش 1404
شروع ثبت‌نام 11 مهر 1403
پایان مهلت ثبت‌نام 1 آذر 1403
ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه افسری 2 تا 3 آذر 1403
دریافت کارت ورود به جلسه 19 تا 22 آذر 1403
زمان برگزاری آزمون کتبی 23 آذر 1403
اعلام نتایج اعلام از طریق وبگاه آجا

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری 1404

کارت ورود به جلسه یکی از مدارک ضروری است که حتما باید آن را به همراه خود داشته باشید تا بتوانید در آزمون شرکت کنید. آن دسته از متقاضیانی که برای آزمون دانشگاه افسری ارتش، ثبت نام کرده اند و فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نموده‌اند، باید حتما با ورود به سایت دانشگاه افسری به آدرس gozinesh.aja.ir با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود، برای دریافت کارت اقدام کنند و آن را روز امتحان با خود داشته باشند.

کارت ورود به جلسه، 19 تا 22 آذر 1403 منتشر خواهد شد و می‌توانید آن را از وب‌سایت gozinsh.aja.ir دریافت کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری

نکات مهم برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1404

آزمون دانشگاه افسری 1404 به منظور انتخاب داوطلبان برای ورود به دانشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله دانشگاه‌های امام علی (ع)، شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی و فارابی برگزار می‌شود. این آزمون شامل دروس عمومی و تخصصی بوده و شرایط ویژه‌ای برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی الزامی است و قوانین خاصی برای جلوگیری از همراه داشتن وسایل غیرمجاز در جلسه آزمون وجود دارد.

از جمله نکات مهم برای برگزاری آزمون که داوطلبان باید به آن توجه داشته باشند عبارتند از:

  • دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبان باید بین تاریخ 19 تا 22 آذر 1403 نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.

  • زمان برگزاری آزمون

آزمون در تاریخ 23 آذر 1403 ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد. داوطلبان باید یک ساعت زودتر در محل حضور داشته باشند​.

  • وسایل غیرمجاز

ورود کیف، ماشین‌حساب، تلفن همراه، و ساعت هوشمند به جلسه آزمون ممنوع است​.

  • همراه داشتن مدارک

داوطلبان باید کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا کارت ملی را همراه داشته باشند​.

  • پوشیدن لباس مناسب

کارت ورود به جلسه باید با سنجاق به سمت چپ سینه متصل شود​.

این موارد کلیدی می‌تواند به داوطلبان در آمادگی بهتر برای شرکت در آزمون کمک کند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری 1404

نتایج اولیه آزمون کتبی دانشگاه‌های افسری ارتش 1404 اوایل دی ماه اعلام خواهد شد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی gozinesh.aja.ir و وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی خود، نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

پس از اعلام نتایج اولیه، افراد پذیرفته‌شده برای شرکت در مراحل بعدی مانند مصاحبه دعوت می‌شوند. نتایج نهایی نیز پس از طی مراحل مصاحبه و بررسی‌های لازم در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد​.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری

اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری 1404

نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری 1404 پس از برگزاری مراحل مصاحبه و بررسی نمرات علمی داوطلبان اعلام خواهد شد. زمان دقیق اعلام نتایج نهایی هنوز به‌طور رسمی مشخص نشده است، اما معمولاً این نتایج در نیمه دوم تیرماه سال 1404منتشر خواهد شد. داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج نهایی به سایت گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی خود، از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند​.

توصیه می‌شود داوطلبان اخبار و اطلاعیه‌های رسمی ارتش را به‌طور مرتب پیگیری کنند تا از زمان‌های دقیق و جزئیات مربوط به ثبت‌نام و دیگر مراحل مطلع شوند.

جدیدترین اخبار پیرامون برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1404

فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت:

بیست هزار شرکت کننده در سراسر کشور، در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد یک هزار و  997 نفر از استان کرمانشاه است.

امیر طاهری اشاره کرد:

نتایج این آزمون 27 دی در سامانه ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد و پس از مراحل گزینش و بررسی سلامت جسمی، در نهایت دو هزار نفر برای دانشگاه افسری پذیرفته می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل، رییس مرکز گزینش و عضویابی نیروی زمینی ارتش در اردبیل گفت:

دانشگاه‌های افسری ارتش شامل چهار دانشگاه نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند هوایی همه ساله با برگزاری آزمون اختصاصی همرزم می‌پذیرند.

سرهنگ بهرخ افزود:

این آزمون در حوزه اردبیل با حضور 300 متقاضی که دارای دیپلم رشته‌ های تجربی، ریاضی و علوم انسانی هستند یا در پایه دوازدهم رشته‌ های مذکور مشغول به تحصیل هستند، در دبیرستان مدرس برگزار شد.

جدیدترین اخبار پیرامون برگزاری آزمون دانشگاه افسری

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1404 پرداختیم. دانشگاه افسری هر ساله برای تأمین کادر افسری نیروی هوایی، زمینی، دریایی و سازمان‌های وابسته اقدام به جذب نیرو می‌نماید. آزمون دانشگاه افسری 1405-1404 در تاریخ 23 آذر ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان باید با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، در روز جمعه در جلسه امتحان کتبی حاضر شوند.

لازم به ذکر است نتایج اولیه و نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری، از طریق سایت gozinesh.aja.ir در دسترس خواهد بود و سازمان نزاجای ارتش، از طریق اعلامیه‌های رسمی خود، زمان دریافت نتایج را اعلام خواهد کرد. چنانچه شما داوطلب گرامی در ارتباط با تاریخ برگزاری آزمون دانشگاه افسری و نحوه دسترسی به نتایج آزمون کتبی، نیاز به راهنمایی داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

آزمون دانشگاه افسری چه زمانی برگزار می‌شود؟

آزمون دانشگاه‌های افسری ارتش در تاریخ 23 آذر 1403 برگزار خواهد شد. داوطلبان باید حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند​.

چه مدارکی برای ثبت‌نام در آزمون دانشگاه افسری لازم است؟

داوطلبان باید مدارکی شامل اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی، مدرک دیپلم و ریزنمرات، و همچنین گواهی سلامت جسمی و روانی را ارائه دهند. همچنین، برای داوطلبان زیر 18 سال، رضایت‌نامه کتبی از والدین لازم است​.

چگونه می‌توان نتایج آزمون را مشاهده کرد؟

نتایج اولیه آزمون کتبی در اوایل دی‌ماه 1403 اعلام خواهد شد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت گزینش ارتش به نشانی gozinesh.aja.ir و وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی خود، نتایج را مشاهده کنند​.

source

توسط elmikhabari.ir