به نوشته وب‌سایت PSU یائیهو هوانگ، خالق بازی تحسین‌برانگیز Dave the Diver در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد برای تبدیل کردن این آیپی به یک مجموعه بزرگتر با شخصیت‌ها و ژانرهای مختلف آمادگی دارد تا درنهایت شاهد مجموعه‌ای سینمایی از دنیای Dave باشیم که هر قسمت آن داستان و شخصیت‌های تازه‌ای را ارائه می‌کند.

هوانگ در جریان گیمزکام آسیا در گفتگو با وب‌سایت VGC تایید کرد که استودیو Mintrocket هم‌اکنون به عنوان تیمی مستقل در Nexon فعالیت می‌کند و این موضوع فرصت بیشتری را به توسعه‌دهنده برای تمرکز روی ساخت بازی‌ها به‌ویژه گسترش آی‌پی Dave the Diver داده است.

هوانگ دراین‌باره افزود: «در واقع من می‌خواهم آی‌پی Dave the Diver را گسترش دهم. من فکر می‌کنم این رویای هر کارگردانی است؛ زیرا ما شخصیت‌های ارتباط‌پذیری داریم. ما در بازی Dave the Diver عمیقا به داستان‌های شخصی وارد نشدیم؛ چراکه تمایل داشتیم تجربه بازی را معمولی نگه داریم.

من به‌عنوان کارگردان می‌خواهم علاوه بر توسعه بسته الحاقی داستانی که هم‌اکنون روی آن کار می‌کنیم، بازی‌های جداگانه‌ای از این سری بسازیم تا هرکدام داستان یک شخصیت مجزا، نحوه آشنا شدن او با سایر اعضای تیم و کارهایی که قبل از آمدن به Blue Hole انجام می‌داد را روایت کنند. از این نظر ژانرهای هرکدام از بازی‌های آینده سری می‌توانند متفاوت باشند.

شاید اگر یک روز شروع به توسعه یک بازی داستانی جدید از شخصیت Dave کنیم، برای او شغل‌ دیگری در نظر بگیریم. Dave همیشه به‌عنوان یک غواص شناخته شده است و ما تاکنون به این فکر نکرده‌ایم که در آینده چگونه می‌توان داستان او را ادامه داد».

خالق Dave the Diver در ادامه توضیح داد برای نشان دادن ریشه‌های داستانی کاراکترهای بازی ازجمله Dave و دیگر شخصیت‌های همراهش نظیر Cobra که همگی از یک پروژه قبلی به‌نام Evil Factory سرچشمه می‌گیرند، برنامه دارد.

source

توسط elmikhabari.ir