استودیو تازه‌ تاسیس Rebel Wolves، که توسط اعضای سابق CD Projekt Red تشکیل شده است، اعلام کرده که برای بازی Dawnwalkers با  کمپانی Bandai Namco، غول صنعت بازی‌سازی، همکاری خواهد کرد.

اولین بازی استودیو تازه‌ تاسیس Rebel Wolves  یک پروژه نقش آفرینی بزرگ با نام Dawnwalkers است که بندای نامکو به عنوان ناشر آن انتخاب شده است. این بازی با تم‌های بالغانه در یک دنیای فانتزی تاریک و پر از رمز و راز جریان دارد و برای ساخت آن از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 استفاده شده است. 

Dawnwalkers یک بازی نقش‌آفرینی اکشن با جهانی آزاد است که بازیکنان را به اکتشاف اروپای قرون وسطی با می‌برد. در اولین تصاویر منتشر شده از این بازی شاهد صحنه‌هایی هستیم که ترکیبی از مناظر قرون وسطایی و موجودات ترسناک و خون‌آشام‌هاست. یکی از این موجودات، جنگجوی عضلانی و چابکی است که در میان خفاش‌ها از یک صخره سر می‌خورد و با چنگال‌هایش خود را به سختی نگه می‌دارد.

بازی Dawnwalkers

توماش تینک، مدیر عملیاتی Rebel Wolves، در بیانیه‌ای اعلام کرد: 

استودیوی Rebel Wolves بر پایه‌های مستحکم و ترکیبی از تجربه و انرژی تازه بنا شده است. همکاری با Bandai Namco، که سابقه‌ای درخشان در انتشار بازی‌های نقش‌آفرینی داستان‌محور دارد، بهترین انتخاب برای ما بود. ما مشتاقانه منتظر انتشار اولین فصل از حماسه Dawnwalkers هستیم.

اشاره به اولین فصل حماسه Dawnwalker نشان از آن دارد که این عنوان تنها آغاز یک سری بازی است که احتمالا داستانی جذاب و چند لایه خواهد داشت. اعضای استودیو Rebel Wolves تجربه کار روی عناوین مشهوری مانند سری بازی The Witcher را دارند که این موضوع می‌تواند تضمینی بر کیفیت بالای پروژه جدید آن‌ها باشد.

انتظار می‌رود که Dawnwalker برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت باشد، اما هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست. 

source

توسط elmikhabari.ir