به نقل از رسانه گیم‌اسپات، اگر از طرفداران مجموعه تیراندازی اول‌شخص Call of Duty به‌خصوص سری Black Ops آن باشید، حتما می‌دانید کمپین این بازی‌ها چند پایان مختلف را برای داستان ارائه می‌دهند. بااین‌حال شرکت اکتیویژن تصمیم گرفته است بازی Call of Duty: Black Ops 6 از این رویکرد پیروی نکند و این موضوع اخیرا توسط جون زوک، معاون کارگردان خلاق بازی تایید شده است.

زوک در گفتگو اخیرا خود به IGN گفت کمپین بازی Black Ops 6 شامل یک داستان خطی است؛ بنابراین پایان‌های چندگانه‌ای برای آن وجود نخواهند داشت. درحالی‌که روایت کلی این بازی به یک پایان می‌انجامد، برخی از ماموریت‌ها به بازیکن‌ امکان انتخاب مسیر و روش پیشروی برای کامل کردن اهداف را خواهند داد.

در توضیح بیشتر درباره این موضوع ناتالی پورسکی، تهیه‌کننده ارشد کمپین Black Ops 6 خاطرنشان کرد: «برخی از مأموریت‌های کمپین گزینه‌های متنوعی برای ارائه دارند و بازیکن می‌تواند باتوجه‌به موقعیت‌ها تصمیم بگیرد و اهداف خود را برای کامل شدن اولویت‌بندی کند. شما می‌توانید با نبرد مستقیم یا پیشروی مخفیانه در ماموریت‌ها پیش بروید و هرموقعیت گزینه‌هایی را پیش روی شما قرار می‌دهد؛ بنابراین انتخاب روش به‌نوعی بستگی به ماموریت دارد. بااین‌حال من فکر می‌کنم این ویژگی به ارزش تکرار ماموریت‌ها کمک کند. این به شما بستگی دارد که بخواهید از یک سناتور باج‌گیری کنید یا به هک کردن سیستم‌های امنیتی یک مراسم بپردازید».

source

توسط elmikhabari.ir