برای شارژ اکانت پلی استیشن با استفاده از گیفت کارت مراحل چندان سختی در پیش نخواهید داشت و کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1. به وب‌سایت فروشگاه پلی استیشن به آدرس www.store.playstation.com بروید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.

2. بر روی عکس پروفایل خود که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا منو ظاهر گردد.

3. در میان گزینه‌های موجود در منوی باز شده، آیتم «Redeem Codes» را انتخاب کنید.

4. کد 12 رقمی گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده خود را در تب باز شده به دقت وارد نمائید.

5. در نهایت بر روی «Next» کلیک کنید تا اعتبار حساب کاربری‌تان به میزان اعتبار موجود در گیفت کارت شارژ گردد.

با استفاده از اعتبار گیفت کارت پلی استیشن امکان خرید چه چیزهایی وجود دارد؟

به طور کلی استفاده از گیفت کارت پلی استیشن در خرید انواع محتوا و خدمات در فروشگاه پلی استیشن کاربرد دارد. با استفاده از اعتبار این گیفت کارت می‌توانید به بازی‌های پولی موجود در PlayStation Store دسترسی پیدا کنید. البته ناگفته نماند که برخی از این بازی‌ها دارای DLC و افزونه‌های اضافی‌تری نیز هستند که برای دسترسی به مراحل جدید به ناچار باید آن‌ها را خریداری کنیم؛ اعتبار گیفت کارت پلی استیشن در خرید افزونه‌ها و DLCها نیز کاربرد دارد و با استفاده از آن به راحتی می‌توانید این محتواهای اضافی را نیز خریدار کنید.

ناگفته نماند که در حال حاضر علت اصلی محبوبیت خرید گیفت کارت پلی استیشن از سوی کاربران ایرانی فراهم شدن دسترسی به اشتراک پلی استیشن پلاس است که خرید آن، قابلیت‌های دسترسی به بازی‌های رایگان ماهانه، تجربه بازی آنلاین چند نفره و تخفیفات ویژه در خرید بازی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خرید فیلم، موسیقی، تم و آواتار موجود در فروشگاه پلی استیشن از دیگر محتواهایی است که می‌توان آن را با استفاده از اعتبار گیفت کارت پلی استیشن خریداری کرد.

مطلب پیشنهادی: آموزش خرید گیفت کارت پلی استیشن با ارز دیجیتال

خرید گیفت کارت پلی استیشن در ایران

گیفت کارت پلی استیشن دارای اعتبار ارزی است و این یعنی برای خرید گیفت کارت با ریجن ترکیه باید ارز لیر پرداخت کنید و حال آن که گفته شد کاربران ایرانی دسترسی به حساب‌های بین‌المللی ندارند و وجود چنین مسئله‌ای ما را با یک دور باطل مواجه خواهد ساخت! لازم به ذکر است که خوشبختانه این مشکل با ورود مجموعه‌های معتبری همچون صرافی کیف پول من برطرف شده است و در حال حاضر کاربران ایرانی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این صرافی، گیفت کارت پلی استیشن را در ریجن‌های مختلف خریداری کنند.

این فروشگاه معتبر تلاش کرده تا گیفت کارت‌هایی با اعتبارهای مختلف به کاربران عرضه نماید تا هر کاربر متناسب با بودجه در دسترس و نیاز خود نسبت به خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام نماید. از مزایای خرید گیفیت کارت از مجموعه کیف پول من می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• پشتیبانی حرفه‌ای: مجموعه کیف پول من در اصل یک صرافی ارز دیجیتال است که از شهرت و اعتبار بالایی میان تریدرهای ایرانی و علاقه‌مندان به خرید و فروش ارز دیجیتال برخوردار است. یکی از دلایل حسن شهرت این صرافی در پشتیبانی حرفه‌ای و کم‌نظیر این مجموعه بوده که در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران قرار گرفته است تا به راحتی مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان بخش پشتیبانی در میان بگذارند.

• قیمت مقرون به صرفه: خرید گیفت کارت پلی استیشن از مجموعه کیف پول من دارای صرفه اقتصادی بیشتری در مقایسه با خرید گیفت کارت از سایر فروشگاه‌های فعال در این حوزه است. علت این صرفه اقتصادی در نظر گرفتن کارمزد حداقلی از سوی تیم مدیریت این صرافی در ارائه خدمات گیفت کارت و پرداخت ارزی است.

• سرعت بالا در دریافت کد گیفت کارت: گفته شد که کارشناسان مجموعه کیف پول من به صورت 24 ساعته فعال بوده و در هر ساعتی از شبانه روز که سفارش خرید گیفت کارت خود را در این مجموعه به ثبت برسانید، در بازه زمانی 5 الی 30 دقیقه‌ای کد گیفت کارت در اختیارتان قرار می‌گیرد و با استفاده از آن می‌توانید هزینه خریدهای خود در فروشگاه پلی استیشن را پرداخت نمائید.

کیف پول من؛ معتبرترین مرجع برای خرید گیفت کارت پلی استیشن ترکیه

source

توسط elmikhabari.ir