یکی از دغدغه های اغلب کسب و کارها خرید بسته های آماده است. حالا این بسته ها میخواهد ساک دستی آماده باشد یا ساک دستی پارچه ای و یا جعبه آماده. همه اینها به شما کمک می کنند که کالاهای خود را براحتی بسته بندی و ارسال کنید. خرید این بسته بندی ها و ارسال چند ساعته آن میتواند یک مزیت بزرگ برای خریداران این بسته بندی ها باشد. یکی از سایت هایی که بتازگی کار خود را شروع کرده و در مدت کوتاهی توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند سایت چاپ بهرخ  می باشد. این مجموعه فروش انواع بسته بندی های آماده مانند ساک دستی آماده، ساک دستی پارچه ای یا چاپ روبان را انجام داده و در سریع ترین زمان بدست شما می رساند. در ادامه بیشتر در مورد مزایای این بسته بندی ها با شما صحبت خواهیم کرد .

انتخاب کاغذ برای ساک دستی های آماده چگونه است؟

هنگام انتخاب کاغذ برای ساک دستی های کاغذی آماده، پارامترهای زیادی وجود دارد که باید از بین آن ها انتخاب کنید و در صورت انتخاب صحیح، بهترین نوع ساک دستی را خواهید داشت که متناسب با بودجه شما نیز باشد.

پارامترهای قابل انتخاب عبارتند از:

  • گرماژ (GSM)
  • نیروی ترکیدن (Bursting Factor)
  • مقدار جذب آب (COBB)
  • شیشه یا ماشین (MG یا MF)
  • درخشندگی کاغذ و غیره

رایج ترین پارامتر اشتباه فهمیده شده، گرماژ (GSM) یا گرم بر متر مربع است. گرماژ یعنی وزن بر حسب گرم یک ورق کاغذ یک متر مربعی. گرماژ اغلب به عنوان معیاری از استحکام در نظر گرفته می شود، درست باشد که یک بوکسور سنگین وزن با عملکرد ضعیف همچنان بتواند مقاومت بیشتری نسبت به قهرمان سبک وزن داشته باشد، اما در وزن خودش، یک بوکسور با ضریب بِرست بالاتر برنده خواهد شد. کاغذی که برای ساک دستی های کاغذی استفاده می شود، معمولاً دارای گرماژ ۸۰ تا ۲۵۰ گرم بر متر مربع است.

چرا باید ساک دستی آماده کاغذی خرید ؟

چرا باید ساک دستی آماده کاغذی خرید ؟

ساک دستی های کاغذی نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه می توان آن ها را در اندازه و شکل دلخواه، رنگ، تم، چاپ یا طرح سفارشی کرد. با انتخاب ساک دستی های کاغذی به جای کیسه های پلاستیکی، نه تنها خودتان، خانواده یا دوستانتان را تبلیغ می کنید، بلکه سهم بسزایی در شیوع یک محیط زیست سالم، محافظت شده و باطراوت دارید. انتخابی عاقلانه داشته باشید و این دنیا را از پلاستیک های مضر نجات دهید. برای آشنایی بیشتر در مورد ساک دستی آماده و مشاهده انواع ساک دستی آماده و قیمت، سایز ساک دستی آماده می توانید به صفحه ساک دستی آماده در چاپ بهرخ مراجعه کنید .

مزایای استفاده از ساک دستی های آماده چی هست؟

ساک دستی های آماده کاغذی همچنین یک انتخاب محبوب برای بسته بندی هستند. در اینجا برخی از مزایای استفاده از ساک دستی های کاغذی آورده شده است:

  • ایمنی: ساک دستی های کاغذی بی خطر هستند، زیرا هیچ ماده شیمیایی یا سموم مضری ندارند.
  • عایق: ساک دستی های کاغذی در عایق بندی موثر هستند و آن ها را برای مدت طولانی تری در دمای مناسب نگه می دارند.
  • سازگار با محیط زیست: مانند ساک دستی های خرید، ساک دستی های کاغذی قابل تجزیه زیستی و قابل بازیافت هستند. این بدان معناست که می توان آن ها را بدون آسیب رساندن به محیط زیست دور ریخت.

چرا باید در کنار ساک دستی آماده از چاپ روبان نیز استفاده کرد ؟

چاپ روبان در کنار ساک دستی آماده مزایای زیادی به همراه دارد. اغلب کسب و کارها برای بروزرسانی و آپدیت کردن و شیک تر کردن بسته بندی های خود، در کنار استفاده از ساک دستی آماده از چاپ روبان استفاده می کنند. برای مشاهده نمونه کار و قیمت و سایز های چاپ روبان می توانید به صفحه چاپ روبان در سایت چاپ بهرخ مراجعه کنید.

انواع ساک دستی آماده کاغذی کدام است؟

انواع ساک دستی آماده کاغذی کدام است؟

ساک دستی های کاغذی در اشکال، اندازه ها و طرح های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام برای برآورده کردن نیازهای خاص بسته بندی طراحی شده اند. از ساک دستی های مسطح ساده تا ساک دستی های خرید با طراحی های پیچیده و دسته دار، تنوع ساک دستی های کاغذی موجود در بازار واقعاً چشمگیر است. برخی از رایج ترین انواع ساک دستی های کاغذی عبارتند از:

  • کیسه های مسطح
  • کیسه های کاغذی دایکات
  • کیسه های کاغذی با ته مربع
  • کیسه های کاغذی با پنجره پلاستیکی
  • کیسه های خرید با دسته

اهمیت ساک دستی های آماده زیست تخریب پذیر چیست؟

همه ما می دانیم که ساک دستی های کاغذی قابل تجزیه زیستی هستند و همین امر باعث می شود که دوستدار محیط زیست نیز باشند. طراحی انحصاری ساک دستی های شما برای ترویج عوامل مثبت محیط زیست و محیط زیستی به مشتریان شما کمک می کند تا جنبه مثبت را درک کنند و به آن ها امکان دهد ساک دستی های کاغذی را به دوستان و خانواده خود معرفی کنند.

 اهمیت ساک دستی های کاغذی با برند برای کسب و کار شما چیست ؟

خرید و چاپ ساک دستی آماده مزایای زیر را به همراه دارد:

  • قابل رویت بودن برند بر روی ساک دستی
  • موجب تکرار تجارت و وفاداری
  • اعتبار شرکت خود را افزایش می دهد
  • مشتریان راضی، مشتریان وفادار می شوند
  • با طراحی و تزیینات شخصی سازی شده بر روی ساک دستی، چشم ها را به خود جلب می کند
  • ایجاد آگاهی از برند شما می کند

ساک دستی اختصاصی آماده چه مزایای دارد ؟

ساک دستی های کاغذی سفارشی شده بر اساس الگو، تم یا چاپ رنگی، لوگو و تصاویر مورد نظر مشتری، مشتریان را به انتخاب ساک دستی های کاغذی سازگار با محیط زیست تشویق می کند. این باعث می شود آن ها را تشویق کند تا این ساک دستی ها را در جامعه تبلیغ کنند.

قیمت ساک دستی آماده چگونه است ؟

هزینه، یکی از مسائل مهم است، به همین دلیل ساک دستی های کاغذی زمانی که صحبت از بسته بندی به میان می آید، گزینه ای به صرفه هستند. این ساک دستی ها با وجود اینکه از کاغذ ساخته شده اند، وزنی در حدود یک الی دو کیلو را تحمل می کنند. علاوه بر این، ساک دستی های کاغذی به اندازه کافی محکم هستند که تمام نیازهای بسته بندی شما را بدون نیاز به بسته بندی اضافی برآورده کنند.

خرید و چاپ انواع ساک دستی آماده از کجا ؟

شاید یکی از دغدغه های اغلب کسب و کارها پیدا کردن مرکزی باشد که ارسال سریع دارد و بسته بندی های شما را سالم بدست شما می رساند. یکی دیگر از دغدغه های مشتریان خریدی ایمن از فروشگاهی معتبر است. در ادامه شما را با فروشگاهی آشنا خواهیم کرد که فروش انواع بسته بندی آماده مانند ساک دستی آماده، چاپ روبان، ساک دستی پارچه ای، جعبه آماده را در سریع ترین زمان و پاسخگویی بدست شما می رساند. این فروشگاه ارسالی های خود به تهران را چند ساعته و شهرستان را با تیپاکس و باربری انجام می دهد. نام این فروشگاه چاپ بهرخ https://behrokhprint.com/ می باشد.

source

توسط elmikhabari.ir