بر اساس گفته‌های تحلیل‌گر زنجیره تأمین، «مینگ-چی کو»، تأمین‌کنندگان اپل در ماه دسامبر تولید انبوه آیفون SE 4 را آغاز خواهند کرد.

آنطور که در گزارش‌ macrumors آمده، احتمالا طراحی نسل چهارم ایفون اس ای مشابه با مدل پایه آیفون 14 خواهد بود. همچنین شایعه شده که این مدل به یک صفحه‌نمایش اولد 6.1 اینچی، با سیستم تشخیص چهره (فیس آیدی) یک تراشه جدیدی سری آ اپل، پورت USB-C، یک دوربین 48 مگاپیکسلی در قسمت پشت، 8 گیگابایت رم برای پشتیبانی از قابلیت‌های Apple Intelligence و اولین مودم 5G که توسط خود شرکت توسعه یافته مجهز خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

بازه زمانی تولید انبوه آیفون SE 4

گفته شده که تولید انبوه نسل چهارم آیفون SE از ماه دسامبر آغاز خواهد شد. بدین ترتیب طبق پیش‌بینی‌ها زمان عرضه نیمه اول سال 2025 و احتمالا در ماه مارس یا آوریل خواهد بود. طبق تخمین مینگ چی کو، اپل و تامین‌کنندگان تا پایان سه ماه اول سال جدید میلادی، حدود 8.6 میلیون واحد از آیفون اس‌ای‌ 4 را تولید خواهند کرد.

آخرین نسل از آیفون SE که در حال حاضر در بازار موجود است در مارس 2022 به بازار عرضه شده بود. اگر اپل طبق سنت پیش برود، انتظار می‌رود که عرضه نسل جدید نیز در همین ماه مارس باشد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir