آی‌تی‌من– ابوالفضل حیدر مدیرعامل TCH‌ در ابتدای این مراسم با تاکید بر اینکه امروز شاهد نتیجه تلاش تیم تحقیق و توسعه شرکت TCH هستیم، گفت: این برند با رویکرد تحقیق، توسعه و نگاه به آینده محصولات جدید خود را به‌صورتی وارد بازار می‌کند که علاوه ‌بر کیفیت و نوآوری، بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند.

وی افزود: برای ارائه محصولاتی زیبا و کارآمد، باید به نیازها و ترجیحات آینده مصرف‌کنندگان توجه داشت، نوآوری و کیفیت را دو رکن اساسی در تولید محصولات TCH برشمرد.

رضا گرانمایه، مدیر برند TCH نیز در ادامه این مراسم به معرفی محصولات جدید و فناورمحور برند TCH پرداخت و گفت: با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی به روز بودن محصولات اهمیت بسیاری دارد. اگر تلویزیون 50 سال طول می‌کشید تا به دست میلیون‌ها نفر برسد امروزه اپلیکیشن تیک‌ تاک در ۲۴ ساعت این رکورد را می‌زند. فناوری امروز به سرعت در حال تغییر است و شرکت‌ها باید خودشان را با این شرایط وفق دهند.

وی افزود: طبق تحقیقات ما، بازار با کمبود محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه مواجه است. محصولات موجود عمدتاً کیفیت پایینی دارند که این مسئله در درازمدت به خریداران زیان می‌زند.

او با تأکید بر اینکه در محصولات تی‌سی‌اچ از قطعات درجه‌یک استفاده شده است، گفت: گارانتی نیز برای این برند مهم است. TCH می‌خواهد مشتری پس از خرید درمورد خدماتی که دریافت می‌کند، به‌هیچ‌وجه نگرانی نداشته باشد.

سپس اهورا نیازی مجری مراسم به معرفی محصولات جدید برند TCH در ایران پرداخت و گفت: حلقه هوشمند TCH iRing R10با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم، ظاهری مدرن و لوکس دارد. این حلقه در دو رنگ طلایی و مشکی و سایزهای مختلف عرضه می‌شود تا برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

 iRing R10 به عنوان یک دستیار سلامت همه‌کاره، تمامی پارامترهای حیاتی بدن شما را تحت نظر دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، پایش فعالیت‌های ورزشی، سنجش سطح استرس و اندازه‌گیری اکسیژن خون اشاره کرد. این حلقه با هر بار شارژ تا بیش از یک هفته قابل استفاده خواهد بود و توسط یک محفظه کوچک شارژ می‌شود. iRing همچنین می‌تواند بدون مشکل به گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های اپل متصل شود.

وی افزود: ساعت هوشمند +Z40 با ظرفیت باتری 300 میلی‌آمپرساعت و سازگاری با نسخه بلوتوث 5.3، اندروید 5 و آی‌او‌اس 9 به بالا، به قابلیت شارژ بی‌سیم نیز مجهز شده و سنسورهای ضربان قلب، اکسیژن، فشارسنج و تشخیص حرکت دارد. امکان برقراری تماس (BT Calling) و دستیار صوتی و سلامت بانوان نیز در این ساعت هوشمند گنجانده شده است.

در این مراسم چند هدفون جدید TCH نیز رونمایی شد. هدفون بی‌سیم D6 با وجود ۶ میکروفون تجربه مکالمه خوبی را به ارمغان می‌آورد. برخی مدل‌های قبلی و پرفروش این برند نیز همچون N23 با یک آپدیت جدید به قابلیت ANC یا حذف نویز خودکار نیز مجهز شده‌اند تا با قیمت مقرون به‌صرفه خودشان، گزینه بسیاری خوبی برای علاقه‌مندان باشند.

 

 

 

source

توسط elmikhabari.ir