سونی پیکچرز و مارول استودیو در حال ساخت فیلم بعدی اسپایدرمن هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این فیلم به شکل رسمی تایید شده است. به نقل از CBM، تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در MCU به‌تازگی در برناممه The Tonight Show Starring Jimmy Fallon حضور پیدا کرده است و در این برنامه او ساخت فیلم Spider-Man 4 را رسما تایید کرد. او در ادامه گفت که فیلم در تابستان ۲۰۲۵ جلوی دوربین خواهد رفت و چیزی به ساخت آن باقی‌نمانده و در مورد آن هیجان‌زده است.

ماه شهریور امسال مشخص شد که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Spider-Man 4 را بر عهده گرفته است. همچنین مشخص شد که کریس مک‌کنا و اریک سامرز، نویسنده سه قسمت گذشته مرد عنکبوتی برای نوشتن فیلمنامه فیلم اسپایدرمن ۴ بازگشته‌اند. در هر حال هالند برنامه کاری شلوغی در سال ۲۰۲۵ دارد. او در ابتدا در اوایل سال ۲۰۲۵ در فیلم جدید کریستوفر نولان جلوی دوربین خواهد رفت.

او سپس برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Avengers: Doomsday بازی خواهد کرد که این فیلم در بهار ۲۰۲۵ فیلمبرداری خواهد شد. در هر حال تاریخ اکران فیلم Spider-Man 4 یا دیگر بازیگران این فیلم و نام آن مشخص و اعلام نشده‌اند، اما گفته می‌‌شود که زندیا برای نقش میشل جونز در فیلم مرد عنکبوتی ۴ باز خواهد گشت. همچنین هالند مدتی پیش به ستایش از فیلمنامه فیلم Spider-Man 4 پرداخته بود.

source

توسط elmikhabari.ir