03 آبان 1403 ساعت 07:49

مشخصات لو رفته از گوشی اوپو رینو 13 پرو – Oppo Reno 13 Pro از یک پرچمدار قدرتمند با بدنه‌ای باریک و جذاب خبر می‌دهند. این گوشی طی هفته‌های آینده رونمایی خواهد شد.

سری گوشی‌های اوپو رینو محصولاتی به‌شدت محبوب در کشور چین و بسیاری نقاط دنیا به شمار می‌روند که در بازه‌های شش ماهه روانه بازار می‌شوند. نسل پیشین این سری محصولات جذاب، اوپو رینو 12 پرو حدود چهار ماه پیش رونمایی شد؛ بنابراین زمان زیادی تا معرفی نسخه جدید آن باقی نمانده است. امروز اما جزئیاتی در خصوص اوپو رینو 13 پرو منتشر شده که حاوی اخبار بسیار جالبی در خصوص این محصولات است.

اوپو رینو 13 پرو؛ یک پرچمدار قدرتمند و بی‌ادعا

گوشی Oppo Reno 13 Pro از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی اولد LTPO با رزولوشن 1264 در 2780 استفاده می‌کند که از هر چهار طرف خمیده بوده و حداکثر روشنایی 1600 نیت را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، پرچمدار آتی چینی‌ها همچنین از یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با توانایی ارائه بزرگنمایی سه برابری بهره خواهد برد و یک باتری 5900 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

صفحه نمایش Oppo

بر اساس اخبار موجود، اوپو رینو 13 پرو همچنین از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی کرده و شارژ بیسیم آن با سرعت 50 وات انجام خواهد شد. علاوه بر این، Opp Reno 13 Pro ظاهرا مقاومت بسیار خوبی هم در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت داشته و شارژ بی‌سیم مغناطیسی را از طریق یک قاب جداگانه به کاربران ارائه خواهد کرد. در کنار تمام این موارد پیش‌بینی شده که در این گوشی احتمالا از تراشه دایمنسیتی 9300 مدیاتک استفاده خواهد شد.

طبق اخبار موجود همچنین Oppo Reno 13 Pro بدنه‌ای باریک با ضخامت 7.55 میلیمتر در اختیار داشته و حداکثر ظرفیت رم آن برابر با 16 گیگ خواهد بود.

اوپو رینو 13 پرو

در حال حاضر البته هنوز هیچ خبر رسمی و موثقی در خصوص خانواده اوپو رینو 13 در اختیارمان نیست؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد که طی هفته‌های آینده شاهد درز اخبار تکمیلی در خصوص این سری محصولات پرچمدار باشیم.

در گجت نیوز بخوانید: اوپو رینو 9A معرفی شد؛ ارزان قیمت جدید چینی با اسنپدراگون 695 کوالکام گوشی های اوپو با آپدیت ColorOS 15 به آیفون تبدیل می‌شوند + عکس گوشی اوپو K12 Plus با یک باتری غول پیکر ۶،۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد اگر این گوشی های اوپو را دارید منتظر آپدیت اندروید ۱۵ نباشید

source

توسط elmikhabari.ir