هیدئو کوجیما، خالق Death Stranding و Metal Gear، در مصاحبهای با Anan News، به سوالات برخی از طرفداران پاسخ داد. جدا از پاسخ به سوالات شخصی (مانند جذابیت زنانی که باهوش و دانشمند هستند)، وی در مورد قالب فکری خود پیرامون ساخت بازیها نیز صحبت کرد.
کوجیما فکر میکند مهمترین چیز برای یک خالق بازی ویدیویی، ساختن آثاری است که شخص او را راضی کنند و موجب خوشحالیاش بشوند. وی در این باره گفت:
من نمیتوانم عنوانی را عرضه کنم که برای من متقاعدکننده نبوده باشد. پیش از هر چیز، نحوۀ ارزیابی هنر با گذر زمان تغییر میکند. همانطور که نقاشیها ۱۰۰ یا ۲۰۰ سال پس از مرگ نقاش مورد تحسین قرار میگیرند، بازیها و فیلمها نیز پس از مرگ خالق به نسلهای بعدی انتقال خواهند یافت. اگر من چیزی خلق کنم که رضایت من را برانگیزد، قرنها بعد موجودات فضایی میتوانند بگویند «این عالی است». به نظر من، این معنای اصلی باقی گذاشتن یک میراث است.
در پاسخ به سوالی دیگر، کوجیما اعلام کرد که امیدوار است حتی بعد از مرگ بازی بسازد تا مردگان را سرگرم کند.
Death Stranding 2: On The Beach در سال ۲۰۲۵ برای PS5 عرضه خواهد شد.
source