جنگ بر سر اینکه اکنون که X به یک باتلاق کامل تبدیل شده است، همه کاربران خود را ازدست خواهد داد همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، Threads برای رقابت با رقیب Bluesky، به تازگی ویژگی فیدهای سفارشی خود را راه اندازی کرده است. فیدهای سفارشی از دیرباز یکی از ویژگی های بارز Bluesky بوده است و اکنون کاربران Threads می توانند از این قابلیت بهره مند شوند. Meta هفته گذشته اعلام کرد که در حال آزمایش فیدهای سفارشی است، بنابراین به نظر می رسد این آزمایش ها موفقیت آمیز بوده اند. یا این است یا آنها می خواهند مانع از ادامه روند رو به رشد Bluesky شوند.

به بیان ساده، این ویژگی به کاربران امکان می دهد فیدهای موضوعی را به صفحه اصلی برنامه پین کنند. این به افراد این امکان را می دهد که علاوه بر فید الگوریتمی “برای شما”، در فیدهای دیگری نیز اسکرول کنند. این یک چیز بسیار خوب است، زیرا الگوریتم “برای شما” فعلی Threads به راحتی با ارسال مطالبی مانند “چه کسی گربه ها را دوست دارد؟” قابل دستکاری است. من به معنای واقعی کلمه 400 پست از این دست را در فید خود دیده‌ام، که همگی به دنبال تعامل هستند. من گربه ها را دوست دارم اما، بیایید.

در هر صورت، کاربران می توانند با جستجوی کلمات کلیدی و ضربه زدن روی منوی “…” برای شروع، یک فید سفارشی ایجاد کنند. یک فید بر اساس کلمه کلیدی ایجاد می شود، اگرچه مجموعه ابزار اجازه تنظیمات دقیق تر را می دهد. برای مثال، کاربران می توانند برای سفارشی کردن هر فید، پروفایل های خاصی اضافه کنند. علاقه مندان به Threads می توانند تا 128 فید سفارشی ایجاد کنند. Threads در مقایسه با Bluesky یک مزیت قابل توجه در مورد فیدهای سفارشی دارد. ساختن یک فید در Bluesky نوعی فرآیند است. ایجاد یک فید Star Trek در Threads حدود دو ثانیه طول کشید.

با وجود رشد مداوم Bluesky، همچنان در مقایسه با Threads یک بازیگر جزئی است. Bluesky به تازگی اعلام کرد که 20 میلیون کاربر دارد، که عالی است، اما Threads بیش از 275 میلیون کاربر دارد. همچنین طبق یک پست اخیر از رئیس اینستاگرام، آدام موسری، تعداد کاربران روزانه Threads به حدود یک میلیون کاربر افزایش یافته است.

source

توسط elmikhabari.ir