19 آذر 1403 ساعت 08:35

قرارداد همکاری همراه اول با ایران مال با هدف توسعه خدمات دیجیتال و هوشمند در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان به امضا رسید.

همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و مجموعه ایران مال به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، در روز یکشنبه هجدهم آذرماه 1403 با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه با هدف ارائه سرویس‌های نوین فناوری، هوشمندسازی تجربه کاربران و تحقق تجربه زندگی دیجیتال در این مرکز خرید بزرگ منعقد شده است.

حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم حضور داشت و در این رابطه بیان کرد همراه اول با برخورداری از بیش از هفتاد میلیون کاربر فعال روزانه، با توسعه شبکه‌های ارتباطی نسل جدید و با بهره‌گیری از فناوری‌هایی نظیر 5G، قصد دارد زندگی مردم را به‌سوی دیجیتالی شدن سوق دهد تا آسایش بیشتری را برای جامعه فراهم کند. به‌گفته بهروزی، این قرارداد به‌عنوان بخشی از پروژه هوشمندسازی صنایع و بازارها که از چند سال پیش توسط همراه اول آغاز شده، منعقد شده است و در تلاش هستیم خدماتی را ارائه کنیم که برای کسب‌وکارهای هوشمند و نسل جوان، جذاب و کاربردی باشد.

قائم مقام مدیرعامل همراه اول در ادامه افزود ارائه زیرساخت هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده برای مدیریت هوشمند مصرف انرژی، توسعه خدمات مالی و اعتباری وابسته به کیف پول دیجیتال و ارائه پیشنهادهای خاص منظوره در مراکز خرید هوشمند برای مخاطبان، از جمله خدمات نوین همراه اول در سال جاری محسوب می‌شوند.

جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال هم در این مراسم اظهار کرد همراه اول یکی از برندهای معتبر داخلی به‌شمار می‌رود و این همکاری می‌تواند فرصتی برای گسترش سطح تعاملات و خلق تجربه‌های منحصربه‌فرد برای بازدیدکنندگان و کسب‌وکارها در ایران مال باشد.

قرارداد همکاری همراه اول و ایران مال توسط سید عباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی همراه اول و جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال به امضا رسید. این قرارداد بر ایجاد بسترهای ارتباطی نوین، تاکید کرد تا در ادامه در اختیار پیاده‌سازی فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی، تحلیل کلان داده، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و 5G قرار بگیرد.

از جمله مواردی که در راستای این قرارداد، اجرا خواهند شد می‌توان به هوشمندسازی المان‌های اصلی مراکز خرید هوشمند، مدیریت باشگاه مشتریان ایران مال، مدیریت تبلیغات هوشمند، خدمات مالی، اعتباری و پرداخت دیجیتال، نظارت تصویری هوشمند، مسیریابی داخلی هوشمند و ارائه پیشنهادهای هدفمند با بازدیدکنندگان اشاره کرد. با این همکاری، بستری برای ارائه خدمات نوآورانه در محیطی ایرانی-بین‌المللی فراهم می‌شود تا بازدیدکنندگان و کسب‌وکارها، تجربه‌ای به‌یادماندنی را کسب کنند.

همچنین بخوانید: آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) نقش محوری اپراتورهای تلفن همراه در توسعه اقتصاد دیجیتال

source

توسط elmikhabari.ir