Final Fantasy 7 Remake و Final Fantasy 7 Rebirth ممکن است از نظر فنی بازسازی یک بازی از سال ۱۹۹۷ باشند، اما گاهی اوقات احساس می‌شود که با عناوینی در ژانرهای مختلف طرف هستیم.

Final Fantasy 7 Remake برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های اکشن ماجراجویی نسل هشتم را به عنوان منبع الهام خود انتخاب کرده بود. شخصیت اصلی، Cloud، فقط گاهی اوقات از مسیر خطی خود جدا می‌شد تا شهرها را کاوش و ماموریت‌های فرعی را تکمیل کند. کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، در گفت‌وگو با مجله Edge می‌گوید که تیم به بازی‌هایی مانند The Last of Us ،God of War و Uncharted نگاه کرد تا نحوه سفر و جابه‌جایی در سراسر Midgar را فرا بگیرد.

با این حال، Final Fantasy 7 Rebirth یک اثر کاملاً متفاوت بود. Cloud و همراهانش دیگر فقط در خیابان‌های باریک و مراحل خطی حرکت نمی‌کنند. این بخشی از بازی اصلی است که گروه در یک محیط باز و وسیع قرار دارند و از اکثر محدودیت‌های قبلی آزاد هستند و می‌توانند به معنای واقعی کلمه در مزارع، جنگل‌ها و شهر‌های مختلف نقشه قدم بزنند.

هاماگوچی می‌دانست که تیم سازنده این بار نمی‌تواند از ترفندهایی که در ساخت Remake یاد گرفته‌اند، دوباره استفاده کند. بنابراین، این بار به سراغ بلاک باسترهای جهان باز رفت و تصمیم گرفت The Witcher 3 و Horizon Zero Dawn را بازی کند تا ببیند چگونه توسعه‌دهندگان دیگر دنیای‌های بزرگ خود را ساخته‌اند. او توضیح داد:

به دنبال بازسازی همان نوع تجربیات و سیستم‌هایی بودیم که در بازی ۱۹۹۷ داشتیم، اما با المان‌های مدرن‌تر.

source

توسط elmikhabari.ir