میشل آنسل، خالق بازی‌های Rayman و Beyond Good & Evil، در مصاحبه‌ای جدید به مشکلات ساخت Beyond Good & Evil 2 اشاره کرده و این مشکلات را ناشی از اختلافات مدیریتی دانسته است. بازی مذکور اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ معرفی شد؛ اما با وجود رونمایی دوباره در سال ۲۰۱۷، هنوز هیچ نشانه‌ای از عرضه قریب‌الوقوع آن دیده نمی‌شود.

آنسل در سال ۲۰۲۰ یوبیسافت را ترک کرد. او در آن زمان گفت که می‌خواهد به طور کامل از صنعت بازی‌های ویدیویی کناره‌گیری کرده و روی حرفه‌ای جدید در حوزه حیات‌وحش تمرکز کند. اکنون در مصاحبه‌ای با Superpouvoir، آنسل دیدگاه خود را درباره مشکلات توسعه Beyond Good & Evil 2 به اشتراک گذاشته است و ادعا می‌کند که اختلافات بین مدیران، مهم‌ترین مشکل پروژه بوده است.

او در این‌باره توضیح می‌دهد: «در برخی پروژه‌ها، چالش‌های بزرگی برای خود تعیین می‌کنیم و تیم‌هایی پر از اشتیاق را گرد هم می‌آوریم؛ اما نمی‌دانیم مسیر پیش‌رو چقدر طولانی و پیچیده خواهد بود. اشتیاق انرژی فوق‌العاده‌ای است؛ اما می‌تواند منجر به تنش بین علاقه‌مندان شود. در Beyond Good & Evil 2 مشکلات زیادی بین مدیران وجود داشت.

source

توسط elmikhabari.ir