روابط عاطفی سری Witcher بیش از آن که معنای عمیقی را انتقال دهند، حکم فاصله گرفتن از آشوب را داشتند. در Witcher 3، مخاطبها در زمینه روابط عاطفی تنها با دو گزینه کلی رو به رو بودند و در برخی موارد معدود، گزینههای فرعی به این بخش شاخ و برگ میدادند. حالا بر اساس آخرین گزارش رسمی، CDPR در تلاش است تا به روابط عاطفی Witcher 4 معنای بیشتری بدهد.
شرکت CDPR طی مراسم The Game Awards از بازی Witcher 4 رونمایی کرد. اولین نکته مهم تریلر این بود که سیری به عنوان کاراکتر اصلی بازی معرفی شد.
در Witcher 3 مخاطبها میتوانند شخصیتهای مختلفی را برای روابط عاطفی انتخاب کنند، اما انتخاب نهایی بین Yennefer و Triss بود. حتی سیری نیز رابطه عاطفی محدود خود را داشت. با این حال، اعلام شده که روابط عاطفی در بازی Witcher 4، صرفاً یک قابلیت ساده نیست و معنای عمیقتری به خود گرفته است.
سباستین کالمبا (Sebastian Kalemba)، کارگردان بازی، در مصاحبه اخیر خود توضیح داد که چگونه به “مفهوم شکلگیری روابط عاطفی” در Witcher 4 اهمیت بیشتری میدهند:
این بخشی از روند توسعه بازیهای ماست و بخشی از طبیعت انسان محسوب میشود. بهنظرم بدون آن، نمیتوانیم داستان کاملی را بازگو کنیم.
ما توجه زیادی به روابط عاطفی بازی خواهیم داشت و قصد داریم این عناصر را واقعاً جالب و معنادار کنیم. راه و روش CDPR به این شکل نیست که روابط عاطفی را صرفاً به عنوان یک قابلیت ساده به بازی خود اضافه کند.
در Cyberpunk 2077، شکلگیری روابط عاطفی به زمان و ماموریتهای متعدد نیاز داشت و حتی نحوه صحبت کاراکترها پس از شکلگیری رابطه عاطفی تغییر میکرد.
source