نیل دراکمن، به انتقادها درباره بازسازی‌های اخیر استودیوی ناتی داگ واکنش نشان داد و از چالش‌های ساخت بازی جدید این استودیو پرده برداشت.

طی مراسم گیم اواردز 2024، ناتی داگ از پروژه جدید خود Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد. این بازی که چهار سال در حال توسعه بوده است، برخلاف پیش‌بینی‌ها که تم فانتزی برای آن انتظار می‌رفت، یک بازی علمی تخیلی فضایی است. این رونمایی با استقبال زیادی مواجه شد، هرچند که واکنش‌های منفی هم از سوی برخی منتقدان همیشگی دیده شد.

نیل دراکمن در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز تایید کرد که حفظ سکوت درباره این پروژه در مدت چهار سال توسعه بسیار دشوار بوده است. او اذعان داشت که واکنش‌های طرفداران در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه انتقادها از بازسازی‌های متعدد The Last of Us کار را سخت‌تر کرده بود. به گفته دراکمن، طرفداران به‌دنبال بازی‌ها و پروژه‌های جدید بودند و از تعداد زیاد بازسازی‌ها و بازتولیدها انتقاد می‌کردند.

او گفت:

ساخت Intergalactic در شرایطی که باید همه چیز مخفی و محرمانه می‌ماند، بسیار سخت بود. ما واکنش‌های طرفداران را می‌دیدیم و می‌دانستیم که منتظر یک عنوان جدید هستند.

این بازی اکنون یکی از موردانتظارترین عناوین استودیو به‌شمار می‌رود و امید می‌رود بتواند رضایت طرفداران را جلب کند.

ناتی داگ در سال‌های اخیر به‌خاطر بازسازی‌های متعدد از جمله نسخه‌های مختلف The Last of Us مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، رونمایی از پروژه جدید نشان داد که این استودیو همچنان به نوآوری و توسعه عناوین جدید متعهد است. بازی Intergalactic: The Heretic Prophet که اولین تجربه فضایی ناتی داگ محسوب می‌شود، به‌زودی وارد مرحله جدیدی از معرفی و تبلیغات خواهد شد.

این بازی جدید نشان‌دهنده تلاش ناتی داگ برای گسترش مرزهای خلاقیت و ورود به ژانرهای تازه است. طرفداران امیدوارند که این عنوان بتواند جایگاه ویژه‌ای در صنعت بازی پیدا کند و مسیر تازه‌ای برای ناتی داگ باز کند.

source

توسط elmikhabari.ir