در یک پادکست که اخیراً پخش شده، گلن شوفیلد (Glen Schofield)، توسعه‌دهنده سابق Visceral Games، درباره رد شدن پیشنهادش برای ساخت Dead Space 4 توسط EA صحبت کرد.

شوفیلد به همراه دیگر اعضای کلیدی تیمی که روی نسخه اول این سری کار کرده بودند، از جمله کریستوفر استون (Christopher Stone) و برت رابینز (Brett Robins)، اعلام کردند که مدیران ارشد EA تلاش‌های آن‌ها را برای ساخت این رد کرده‌اند.

کریستوفر استون توضیح داد که چگونه پسرش از او خواسته بود تا روی یک نسخه جدید از این سری کار کند و شوفیلد فاش کرد که آن‌ها واقعاً سعی کرده‌اند ایده‌ای برای Dead Space 4 ارائه دهند.

در پاسخ به تعجب میزبان پادکست، شوفیلد ادامه داد:

ما درباره امسال صحبت می‌کنیم. خب، ما خیلی جلو نرفتیم، فقط گفتند: «الان علاقه‌مند نیستیم و قدردان شما هستیم» و از این حرف‌ها. ما می‌دانستیم با چه کسانی باید صحبت کنیم، بنابرای جلوتر نرفتیم و به نظر آن‌ها احترام گذاشتیم.

کریستوفر استون نیز به این موضوع اشاره کرد که ناشران تمایلی به ریسک کردن ندارند. به گفته او، تیم‌آن‌ها همچنان آماده کار روی پروژه است اگر فرصتی پیش بیاید:

صنعت در حال حاضر در وضعیت عجیبی قرار دارد و افراد واقعاً در پذیرش ریسک برای پروژه‌های جدید بسیار محتاط عمل می‌کنند. بنابراین باید این موضوع را درک کرد. چه کسی می‌داند، شاید یک روز… فکر می‌کنم همه ما دوست داریم این کار را انجام دهیم.

جالب است بدانید که گلن شوفیلد مدیرعامل و بنیان‌گذار Striking Distance Studios می‌باشد، استودیوی توسعه‌دهنده بازی The Callisto Protocol که همه آن را به نوعی دنباله‌ای معنوی برای Dead Space می‌دانند. در هر حال به نظر می‌رسد که EA تمایلی به همکاری با یک استودیوی شخص ثالث برای ساخت نسخه‌ای جدید از Dead Space ندارد.

علاوه بر این، Motive Studio، استودیوی زیرمجموعه EA، مسئول بازسازی نسخه اول Dead Space بوده است. بنابراین می‌توان فرض کرد که هر پروژه احتمالی مرتبط با این سری، از جمله نسخه چهارم، به احتمال زیاد به همین استودیو واگذار خواهد شد.

source

توسط elmikhabari.ir