مجله Weekly Famitsu در شماره ویژه این هفته، مصاحبه‌ای جذاب با کاتسورا هاشینو، کارگردان بازی Metaphor: ReFantazio منتشر کرده است.

این مصاحبه به بحث درباره نگارش فیلمنامه‌ها و برنامه‌های آینده بازی‌های این کارگردان‌ می‌پردازد. همچنین اطلاعاتی درباره دنباله احتمالی بازی Metaphor: ReFantazio و ایده‌های داستانی آینده‌اش ارائه شده است.

طبق اطلاعات منتشرشده توسط سایت ryokutya2089 هاشینو درباره موقعیت‌ها و موضوعاتی که ممکن است در پروژه‌های آینده دنبال کند، صحبت کرده است. او بیان کرده که اگر روزی تصمیم بگیرد داستان یک بازی جدید در دوره تاریخی سنگوکو (دوره جنگ‌های داخلی ژاپن) جریان داشته باشد، ممکن است آن بازی به یک JRPG تبدیل شود که فضای آن شبیه به سری Basara باشد. این ایده‌ای خلاقانه است که با خنده از آن یاد کرده است.

اما در مورد بازی Metaphor: ReFantazio هاشینو اظهار داشت که در حال حاضر برنامه مشخصی برای تبدیل این بازی به یک مجموعه وجود ندارد. با این حال او ابراز امیدواری کرده که این بازی روزی بتواند به یک مجموعه بزرگ تبدیل شود. او توضیح داد که این پروژه با هدف خلق یک سری سوم JRPG در کنار عناوین معروف Shin Megami Tensei و Persona آغاز شد. به همین دلیل، امیدوار است که Metaphor به یکی از عناوین شاخص شرکت تبدیل شود و جایگاه ویژه‌ای در میان طرفداران پیدا کند.

بازی Metaphor: ReFantazio که در تاریخ 11 اکتبر 2024 به صورت جهانی منتشر شد، توانست موفقیتی بزرگ کسب کند. این بازی در اولین هفته انتشار خود بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت و به سریع‌ترین فروش در تاریخ شرکت Atlus دست یافت. این عنوان در پلتفرم‌های مختلف از جمله پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پی‌سی در دسترس قرار گرفته است.

حالا با توجه به موفقیت چشمگیر این بازی و علاقه‌مندی هاشینو به گسترش داستان‌ها و خلق دنیایی جدید، آینده روشنی برای این عنوان و دیگر پروژه‌های استودیوی Zero پیش‌بینی می‌شود.

source

توسط elmikhabari.ir