عنوان Elden Ring: Nightreign امکان گذاشتن پیام برای دیگر بازیکنان یا خواندن پیام‌های آنها را از بازی حذف کرده است.

این ویژگی که از زمان Demon’s Souls بخشی از بازی‌های سری سولز بوده، به بازیکنان اجازه می‌داد تا اطلاعات ارزشمندی مانند مسیر گنج‌های مخفی را به اشتراک بگذارند، شوخی‌های ساده‌ای انجام دهند یا حتی دیگران را فریب دهند.

جونیا ایشیزاکی، کارگردان بازی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری IGN ژاپن دلیل این تصمیم را توضیح داد:

شما همچنان می‌توانید ارواح دیگر بازیکنان را مشاهده کنید، اما امکان نوشتن پیام حذف شده است. دلیل این تغییر این است که در این بازی، هر جلسه حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد و زمان کافی برای نوشتن یا خواندن پیام‌های دیگر بازیکنان وجود ندارد.

علاوه بر این تغییر، مکانیک‌های دیگری هم در این بازی دستخوش تغییر شده‌اند. یکی از مهم‌ترین تغییرات، عدم بازگشت دشمنان پس از استراحت بازیکن در Site of Grace است. در بازی‌های قبلی سری سولز، استراحت در این نقاط باعث بازگشت تمام دشمنان ضعیف می‌شد، اما در Elden Ring: Nightreign این مکانیک حذف شده است.

این عنوان که در دسامبر ۲۰۲۴ در مراسم گیم اواردز معرفی شد، امکان همکاری چندنفره در مبارزه با باس‌ها را به بازیکنان ارائه می‌دهد. این ویژگی، تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز برای طرفداران سری سولز فراهم می‌کند.

همچنین، یک تست شبکه برای این بازی در فوریه ۲۰۲۵ برگزار خواهد شد. این تست فرصتی برای بازیکنان است تا تغییرات جدید بازی را تجربه کنند و بازخورد خود را با سازندگان به اشتراک بگذارند.

لازم به ذکر است که تابستان امسال، هیدتاکا میازاکی، کارگردان اصلی سری سولز، اعلام کرد که علاقه‌مندی خارجی برای ساخت یک اقتباس سینمایی یا سریالی از Elden Ring وجود دارد. این موضوع نشان‌دهنده محبوبیت بالای این سری در میان علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی است.

حالا با وجود این تغییرات گسترده، نظر شما درباره این نسخه از بازی چیست؟

source

توسط elmikhabari.ir