لوین درباره داستان Judas می‌گوید که این بازی ریسک‌های بسیار بالایی دارد: «ما تا به حال هرگز اثری نساخته بودیم که ریسک‌هایش تا این حد بالا باشد و این به دلیل خاصی است. این مشکلی است که در فیلم‌های مارول می‌بینید؛ هر پنج دقیقه یک بار جهان در حال نابودی است و در نهایت این ریسک می‌تواند بی‌معنی شود. من ترجیح می‌دهم از این کار اجتناب کنم چون باعث می‌شود بازیکن احساس عجله کند. می‌خواهید ریسک‌ها از نظر دراماتیک بالا باشد، اما همچنین می‌خواهید به بازیکن اجازه دهید کاری را که می‌خواهد انجام دهد و محیط را تا آخرین سانتی‌متر کاوش کند.»

او اضافه می‌کند که داستان و دامنه Judas در ابتدای توسعه بسیار کوچک‌تر بود، اما با رشد جاه‌طلبی‌های تیم گسترش یافت. این بازی بیش از پنج سال است که در دست توسعه قرار دارد و لوین می‌گوید یکی از دلایل این دوره طولانی توسعه، تنظیم آن به عنوان اثری است که به انتخاب‌های بازیکن واکنش نشان می‌دهد: «این مشکل واقعا سختی است و به همین دلیل است که زیاد آن را در بازی‌ها نمی‌بینید.»

نکته قابل توجه دیگری که لوین در این مصاحبه مطرح می‌کند، دیدگاه او درباره ماهیت بازی‌های ویدیویی است: «صنعت ما بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و ما هنوز واقعا نمی‌دانیم چیست و بازی‌ها چه هستند. وقتی فیلم‌ها ۵۰ ساله بودند، داشتند همشهری کین را می‌ساختند. از آن زمان تا حدی تغییر کرده، سبک‌ها تغییر کرده‌اند، اما تا دهه ۱۹۴۰ تقریبا همه چیز را خوب فهمیده بودند – ما هنوز نفهمیده‌ایم.»

بازی Judas درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی در دست توسعه است، اما هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده است. این بازی یک اثر شوتر اول شخص با تمرکز بر روایت داستان است که توسط استودیو Ghost Story Games ساخته می‌شود.

source

توسط elmikhabari.ir