استودیوی سی‌دی پراجکت همچنان به ارائه اطلاعات جدید درباره نسخه چهارم مجموعه بازی‌های محبوب The Witcher ادامه می‌دهد.

اما در حالی که تریلر معرفی این بازی در مراسم گیم اواردز تنها یک نمایش مفهومی از انجین بازی بود و هیچ تصویری از گیم‌پلی ارائه نداد، کارگردان بازی، سباستین کالمبا، اخیرا جزئیاتی جالب درباره نحوه طراحی NPCها در این بازی به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته کالمبا، تیم سازنده به دنبال آن است که هر شخصیت غیرقابل‌بازی (NPC) در The Witcher 4 طوری طراحی شود که گویی داستان و زندگی شخصی خودش را دارد. این ایده با هدف افزایش عمق و غوطه‌وری بازیکنان در دنیای بازی اجرا می‌شود. او در مصاحبه‌ای با تولید کننده محتوا، پریس لیلی، توضیح داد:

ما قانونی داریم که هر NPC باید طوری طراحی شود که انگار در حال زندگی با داستان خاص خودش است.

کالمبا همچنین اعلام کرد که تیم سازنده در حال کار روی ارتقای کیفیت بصری و رفتاری NPCها است. او افزود:

ما کیفیت NPCها، از ظاهر گرفته تا رفتار و عملکرد چهره را تا حد ممکن بالا می‌بریم، زیرا می‌خواهیم حتی بیشتر از قبل تجربه‌ای غوطه‌ورکننده ایجاد کنیم. هدف ما این است که استانداردها را در این بخش به سطح جدیدی برسانیم.

علاوه بر این، استودیو تایید کرده است که شخصیت سیری به‌عنوان قهرمان جدید بازی معرفی خواهد شد. البته، شخصیت محبوب گرالت ریویایی هم بازخواهد گشت و نقش او همچنان توسط داگ کاکل ایفا خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که نقش گرالت در داستان بازی تا چه حد گسترده خواهد بود.

جهان باز The Witcher 4 اندازه‌ای مشابه با نسخه قبلی خواهد داشت و احتمال بازگشت مینی‌بازی محبوب Gwent هم وجود دارد. این ویژگی‌ها نشان می‌دهند که استودیوی سی‌دی پراجکت قصد دارد تجربه‌ای آشنا اما تکامل‌یافته برای طرفداران این مجموعه ارائه کند.

این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما با جاه‌طلبی‌های تیم سازنده در بخش طراحی NPCها و گیم‌پلی، طرفداران می‌توانند انتظار تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز از این عنوان مورد انتظار را داشته باشند.

source

توسط elmikhabari.ir