04 بهمن 1403 ساعت 07:52
در بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، روابط عمومی ایرانسل موفق شد نشان ویژه روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال را دریافت کند.
در عصر روز سهشنبه دوم بهمن ماه 1403، مرکز همایشهای کتابخانه ملی میزبان بیستمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی با موضوع «بررسی نقش روابط عمومی در وفاق سازمانی ملی و بینالمللی» و همچنین بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران بود. در این جشنواره، دکتر محمدجعفر قائم پناه (معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری)، الیاس حضرتی (رئیس شورای اطلاعرسانی دولت)، سید محمدمهدی طباطبایی (معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهوری) و همچنین تعدادی از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی حضور داشتند و پیام دکتر پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان و همچنین رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی نیز قرائت شد.
دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان پیامی را به این رویداد ارسال کرد که در آن بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمانها، تاکید داشت. در بخشی از متن این پیام آمده است:
روابط عمومی قوی، علمی و کارامد، برگ برنده مدیران است و از این طریق میتوان نبض افکار عمومی را به دست گرفت، تعامل شایستهای برقرار کرد و از سوی دیگر، اطلاعات لازم را به شکل عادلانه در اختیار مردم قرار داد. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از ثمرات آن برای بهبود و تقویت ارتباط دولت-ملت، خدمت هرچه بیشتر به افکار عمومی، دستیابی به وفاق رسانهای و توسعه همدلی اجتماعی و سیاسی بهرهمند شویم.
همچنین خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی موسوم به IPRA نیز پیام خود به این رویداد را ارسال کرد. وی با اشاره به موضوع این سمپوزیوم و جشنواره، یعنی «نقش روابط عمومی در توسعه و وفاق و اجماع سازمانی، ملی و جهانی»، اظهار کرد ما در روابط عمومی به چابکی استراتژیک، افزایش مشارکت ذینفعان و تعهد به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم. رئیس انجمن IPRA در ادامه با تاکید بر اهمیت بینالمللی شدن روابط عمومی ایران، افزود امیدوارم بتوانم جامعه روابط عمومی ایران را در جایگاه والای خود در جامعه جهانی روابط عمومی ببینم؛ چرا که اطمینان دارم شما میتوانید کمک شایانی برای جامعه روابط عمومی باشید.
تجلیل از روابط عمومی ایرانسل
در جریان بیستمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، هیات داوران با رای خود، روابط عمومی ایرانسل را بهخاطر درخشش در عرصههای مختلف ارتباطی، بهخصوص روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، شایسته دریافت لوح سپاس و نشان ویژه روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال دانست. علاوه بر این، روابط عمومی ایرانسل بهدلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب در فعالیتها، موفق شد لوح سپاس و نشان روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال و شبکههای اجتماعی را دریافت کند.
در این سمپوزیوم، اساتید ایرانی و خارجی، دو کارگاه آموزشی با رویکرد مهارتآموزی و دو نشست علمی تخصصی را برگزار کردند و هشت مقاله تخصصی در این خصوص را نیز ارائه دادند. در نهایت نیز بیانیه نهایی سمپوزیوم منتشر شد که از خطوط و راهنمای عملکرد روابط عمومیها در فرایند کمک به ایجاد وفاق و اجماعسازی، تشکیل شده بود.
روابط عمومی ایرانسل همواره تلاش میکند تا در راستای هدف استراتژیک این شرکت، یعنی حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه یا Telco به شرکت فناوریمحور یا Techno و در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانهها را با کاربرد فناوریهای نوین از جمله هوش مصنوعی، ارتقا ببخشد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و همچنین اولین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، قصد دارد برنامههای خود در کمک به ایجاد زیستبوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسئولیتهای حوزه ارتباطات و رسانه، تحقق ببخشد.
source