شروع رویداد Super Bowl LIX نزدیک است و طرفداران سینما منتظر هستند تا ببینند در این رویداد تریلر چه فیلمهایی پخش خواهد شد.
بدون شک رویداد Super Bowl LIX یکی از پربینندهترین رویدادهای ورزشی سال است که مخاطبان زیادی را به خود جذب میکند و فرصت مناسبی برای شرکتها و استودیوهای مختلف است تا محصولات خود را تبلیغ کنند.
البته در رابطه با آثار سینمایی، تنها شرکتهای دیزنی، پارامونت و یونیورسال حاضر خواهند بود تا برای یک ویدیوی سی ثانیهای مبلغ هشت میلیون دلاری پرداخت کنند. ناگفته نماند که تعداد بینندگان این رویداد در سال گذشته به حدود ۱۲۴ میلیون نفر رسید که رقم بسیار قابل توجهی است.
دیزنی حضور همیشگیای در Super Bowl LIX داشته است و معمولا تریلرهای این شرکت در این رویداد بسیار پربازدید بودند. غافلگیرکننده نخواهد بود اگر که این شرکت بخواهد از لایو اکشن Snow White و Lilo & Stitch و همچنین انیمیشن جدید پیکسار یعنی Elio ویدیوی بیشتری نشانمان دهد. میدانیم که دیزنی دو تا از سه فیلم مارولی خود را تبلیغ خواهد کرد و باید ببینیم از بین فیلمهای Captain America: Brave New World ،Thunderbolts و Fantastic Four: The First Steps کدام را نشانمان خواهد داد.
شرکت یونیورسال نیز یکی از شرکتهایی است که در سال گذشته فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. از آثار جدید و جذاب این شرکت میتوان به لایو اکشن How to Train Your Dragon و فیلم Jurassic World Rebirth اشاره کرد. البته این احتمال وجود دارد که این شرکت چیز جدیدی از فیلم M3GAN 2.0 نشانمان دهد.
پارامونت نیز حضور فعالی در این رویداد دارد، حتی با وجود این که امسال یکی از پخشکنندههای این رویداد نیست؛ حق پخش این رویداد امسال در دست شبکه Fox است. امسال، گمانهزنیها حاکی از آن است که پارامونت تبلیغاتی را برای فیلم کمدی-هیجانی Novocaine، انیمیشن موزیکال Smurfs با صداپیشگی ریحانا و Mission: Impossible – Final Reckoning پخش خواهد کرد. همچنین اگر پای یک بدلکاری بزرگ در میان باشد، بدون شک تام کروز را خواهیم دید.
باید گفت که نباید انتظار تریلر جدیدی از فیلم Superman به کارگردانی جیمز گان را در این مراسم داشته باشیم چرا که تریلر این فیلم هفتهی گذشته منتشر شد. همچنین بعید به نظر میرسد که سونی، برادران وارنر، نتفلیکس، آمازون و اپل چیزی را برای این رویداد آماده کرده باشند.
منبع: Deadline
source