تماشای ویدیو در یوتیوب زومجی

خرید Sniper Elite Resistance نسخه PS5

جدیدترین نسخه‌ی اسنایپر الیت نه در ارائه‌ی تجربه‌ای درخور و لذت‌بخش در زمینه‌ی تیراندازی‌های دوربرد موفق است و نه در ارائه‌ی تجربه‌ای مناسب در زمینه‌ی نبردهای نزدیک. طی چند شلیک اول در بخش آموزشی بازی، تمام راه‌وروش موردنیاز برای موفق شدن در شلیک‌های راه دور را خواهید آموخت و به همین ترتیب، تسلطی تقریبا کامل بر گیم‌پلی نه‌چندان عمیق بازی به دست خواهید آورد. پس از بخش ابتدایی بازی، بعید است مشکلی در تیراندازی‌های دوربرد داشته باشید. بازی به بازیکن اجازه می‌دهد هنگام شلیک، رنج اسلحه‌ی خود را تغییر دهد تا به این ترتیب بازیکن برای هر شلیک دوربین اسلحه خود را متناسب با موقعیت تنظیم کند. نکته اما این است که این قابلیت تاثیر کاربردی‌یی در شلیک شما نخواهد داشت و عملا قابلیتی تزئینی است. این قابلیت در بازی وجود دارد تا بازیکن احساس کند با سیستم مبارزاتی پیشرفته‌ مواجه است، حال آنکه با کمی تجربه‌ کردن بازی به خوبی درمی‌يابیم که سازنده‌ها با گنجاندن این قابلیت صرفا توانسته‌اند توهم یک سیستم مبارزه‌ی پیشرفته را القا کنند. سازندگان با طراحی یک سیستم تیراندازی بدون عمق بازی را بیش از آنکه باید ساده کرده‌اند.

سری بازی اسنایپر الیت به تیراندازی‌های دوربرد خود معروف است. نسخه جدید بازی اما بازیکن را در موقعیت‌های شلوغِ پر از دشمن که براساس نبردهای نزدیک طراحی‌ شده‌اند نیز قرار می‌دهد. نبردهای نزدیک بازی از کیفیت درخوری برخوردار نیستند. هوش مصنوعی دشمنان ابدا وضعیت خوبی ندارد. با کمی تجربه کردن نبرد در محیط‌های شلوغ، راه‌وروش آن‌ها را هم فرا خواهید گرفتید و با کمی تمرکز با سرعت هرچه‌تمام‌تر در بازی پیش خواهید رفت. بازی در این بخش نیز چالش خاصی را پیش‌روی بازیکن توانا نمی‌گذارد. گیم‌پلی بازی در صحنه‌های شلوغ اکشن ناکارآمد و به‌شدت شلخه می‌شود. دشمنان به‌شکلی عجیب و غریب اسپاون می‌شوند و مکررا منطق گیم‌پلی بازی را زیرسوال می‌برند. کشتن دشمنان هم کاری ندارد، آن‌ها مطمئن خواهند شد که شما فرصت کشتن‌شان را داشته باشید. بازی در صحنه‌های مبارزه از راه نزدیک نیز دقیقا مانند مبارزه‌های دوربرد از مشکل ساده‌سازی بیش از حد روندها و معادلات رنج می‌برد. این موضوع یک مشکل یکسان و موجود در کل سیستم مبارزات بازی است.

source

توسط elmikhabari.ir